  • Data: 2002-11-07 17:29:34
    Temat: Re: Bezplatne bankomaty PKOBP/euronet juz od jutra !!!!!
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    Wlasnie. Tez uwazam ze to jest bez sensu.

    > kiedy mialem ve inteligo po prostu rzadko z niej korzystalem
    > ale nadal uwazam, ze ubezpieczanie elektrona (nawet z inteligo)
    > mija sie z celem, bo w przypadku kradzierzy problem ma posiadacz karty

    IMO jak juz to wlasnie VE warto, a tym bardziej VE inteligo !! Mozna sie
    zastanowic nad maestro, bo tutaj jednak mimo wszystko bardzo zadko mozna
    placic bez PINu. Z takiego wniosku tez wyszlo chyba citi, bowiem dla citi
    maestro _nie_ma_ubezpieczenia. Moze za malo biora za prowadzenie rachunku ?
    ;-) Nie bylo by nic w tym dziwnego gdyby nie to ze citi ma najlepiej
    ubezpieczone KK, a do maestro nie ma nic.
    A tak w ogole to o czym Wy mowicie ? Do plaskich kart prawie wcale nie ma
    ubezpieczen (podobnie jak do wiekszosci wypuklych debetowych) ;(