  • Data: 2002-05-13 15:43:36
    Temat: Re: Bezpieczeństwo kanału telefoni komorkowej
    Od: Marcin F <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a...@p...onet.pl wrote:

    > Zgadza sie albo zejsc do piwnicy i podczepic sie.
    > Tylko ze to zupelnie inna klasa trudnosci.
    > Zatem pytanie co bezpieczniejsze
    > internetowe zabezpieczenie naszych bankow
    > czy
    > tonowy dostep poprzez telefon komorkowy ? /nie wap/

    to zalezy od tego czy polaczenie telefoniczne z bankiem
    jest na calej linii cyfrowe, szczegolnie na tym ostatnim
    odcinku po stronie banku, poza tym gdzies mi sie obilo
    o uszy ze sluchac moze operator i to zgodnie z prawem

    moze ktos jest na tyle kompetentny zeby wypowiedziec sie
    o rodzaju lacz miedzy bankowymi liniami operacyjnymi
    a operatorami gsm ?

    p.s. jesli chodzi o telefonie komorkowa NMT-450 (centertel) to podsluch
    jest prostszy od analogowych linii przewodowych, ale nie wiem czy NMT
    dziala
    jeszcze jako siec komorkowa

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!