  • Data: 2005-03-08 09:47:29
    Temat: Re: Bezgotówkowa operacja KK potraktowana jako gotówkowa
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Widzisz ... to jest jawne zlodziejstwo, ja tez tak zostalem przerobiony
    > na szaro splacajac kartą ostatnią rate kredytu. Nikt mnie nie
    > poinformowal o kosztach, pani przejechala sobie karta po terminalu a na
    > wyciągu ZONK ... wzieli sobie za to 30 zl. Po interwencji w banku
    > dowiedzialem sie, ze wszystkie operacje, ktore polegaja na
    > "nibyprzelaniu" pieniedzy to w rzeczywistosci operacje gotowkowe lub sa
    > traktowane jak "wyplata gotowki w bankomacie obcego banku".

    Czy szanowni panowie, tak ochoczo wyzywających innych od złodziei, widzą
    różnicę między ZAKUPEM towarów i usług, a świadczeniem pieniężnym? Czy w
    przypadku opłaty skarbowej czy spłaty kredytu mamy do czynienia z
    zakupem czy ze świadczeniem?

    W obu przypadkach postąpiono prawidłowo. Osoba przyjmująca kartę mogła,
    ale nie musiała poinformować o tym, że jest to operacja gotówkowa. Poza
    tym na slipie widnieje w takim przypadku napis GOTÓWKA lub podobny, a
    nie SPRZEDAŻ

    M.