  • 1. Data: 2002-07-02 15:02:40
    Temat: Belka adieu
    Od: "RZ" <r...@r...net.pl>

    Wlasnie uslyczalem ze nasz ulubiony minister podal sie do dymisji.

    pozdrawiam
    Rysiek

  • 2. Data: 2002-07-02 15:32:11
    Temat: Re: Belka adieu
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "RZ" <r...@r...net.pl> napisał w wiadomości
    > Wlasnie uslyczalem ze nasz ulubiony minister podal sie do dymisji.

    I dlatego dolar tak zaszalał na koniec dnia?

    Karol

  • 3. Data: 2002-07-02 15:48:08
    Temat: czy nam Belka przytrzaśnie stopy?
    Od: <y...@y...pl>

    > Użytkownik "RZ" <r...@r...net.pl> napisał w wiadomości
    > >

    > I dlatego dolar tak zaszalał na koniec dnia?
    ;-)
    Konkurs:
    Jaka jest wiarygodność rządu i jego programu gospodarczego jeśli w przeddzien
    ogłoszenia projelktu budzetu na rok nastepny podaje sie do dymisji minister
    finansow?
    w nagrode 1gr + 150% skoku kursu dolara*zwyżka stop procentowych do konca
    wakacji.

  • 4. Data: 2002-07-02 18:09:39
    Temat: Re: czy nam Belka przytrzaśnie stopy?
    Od: "Juulius" <k...@o...pl>

    zeby tak jeszcze belka wraz z dymisja wycofal swoj podatek... :-)

  • 5. Data: 2002-07-02 18:26:43
    Temat: Odp: Belka adieu
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>

    Użytkownik RZ <r...@r...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:afsfdf$esd$...@a...dialog.net.pl...
    > Wlasnie uslyczalem ze nasz ulubiony minister podal sie do dymisji.

    Pora na Telesfora :) Kiedys taka bajka byla dla dzieci
    To co teraz pora na Kolodke?

    Malin

  • 6. Data: 2002-07-02 20:39:21
    Od: Bartek Bartoszewicz <b...@p...onet.pl>

    On Tue, 2 Jul 2002 17:02:40 +0200, "RZ" <r...@r...net.pl> wrote:

    >Wlasnie uslyczalem ze nasz ulubiony minister podal sie do dymisji.

    Uciekl przed podatkiem Belki. ;-)

    Pozdrawiam
    Bartek Bartoszewicz

  • 7. Data: 2002-07-03 07:26:46
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl> wrote in message
    > Pora na Telesfora :) Kiedys taka bajka byla dla dzieci

    To nie była bajka, tylko komiks raczje dla bardziej intelignetnych dzieci,
    młodzieży a nawet dorosłych :-)) "Ależ wodzu, co wódz?" ;-)

    K. Kowalski

  • 8. Data: 2002-07-03 08:19:08
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:afu8vn$7e3$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl> wrote in
    message

    > To nie była bajka, tylko komiks raczje dla bardziej intelignetnych dzieci,
    > młodzieży a nawet dorosłych :-)) "Ależ wodzu, co wódz?" ;-)

    "Antresolka Profesorka Nerwosolka" :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 9. Data: 2002-07-03 08:19:39
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jul 03, 2002 at 10:19:08AM +0200, Robert Wicik wrote:

    > Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    > w wiadomości news:afu8vn$7e3$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > message

    > "Antresolka Profesorka Nerwosolka" :-))

    'A ja sie bede trzymal swoich zasad' ;-)

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-07-03 09:17:47
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > 'A ja sie bede trzymal swoich zasad' ;-)

    Woda, woda sodowa!