  • 1. Data: 2009-01-30 08:36:06
    Temat: Bedzie rzeźnia...
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    to pewne... tylko kiedy? tak mi jakoś pasuje że to już dzisiaj początek

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2009-01-30 10:20:31
    Temat: Re: Bedzie rzeźnia...
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    gg <g...@o...pl> napisał(a):

    To pewne... tylko kiedy? tak mi jakoś pasuje że to już dzisiaj początek
    W średnim terminie (4-8 tygodni) WIG i WIG20 mogą spaść o dalsze 15-20%.
    Mimo dużego wyprzedania rynku i już niskiej wyceny wielu spółek nie ma prawie
    w ogóle popytu.
    Jedynym graczem, który mógłby podciągnąć indeksy w górę są OFE. Ale te
    wstrzymuja się z zakupami z powodu fatalnych danych ze świata (dziś wstępne
    szacunki PKB w USA za IV kwartał - spodziewany wynik to spadek o 5%) i
    spodziewanych złych raportów kwartalnych polskich spółek.
    Na temat TFI nie ma co mówić, bo tam od ponad roku trwa odwrót klientów
    spowodowany silną bessą.
    Jeśli przyjdzie negatywny impuls z USA (przebicie w dół wsparć) to nasza
    giełda mocno pogłębi dołki z ubiegłego roku.

  • 3. Data: 2009-01-30 11:10:27
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    A gdzie nasz wielki miszcz i goru Dieter..??
    Juz mnie oczy bola od tych wzrostow od 6 stycznia.....Pozniej byla poprawka,
    wizjoner czarodziej napisal, ze sie pomylil, ale juz 26.02 to na pewno.....I
    tak rosnie i rosnie...Czy jakas kolejne super prognoza bossa moze?
    Kierujac sie jego wizjami mozna zarabiac krocie...-;)))))))))

  • 4. Data: 2009-01-30 11:46:28
    Od: "Criss" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Virck" <V...@v...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > tak rosnie i rosnie...Czy jakas kolejne super prognoza bossa moze?
    > Kierujac sie jego wizjami mozna zarabiac krocie...-;)))))))))

    Podaj swoją prognozę. Zagramy pod nią!

    Pzdr

  • 5. Data: 2009-01-30 11:56:54
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "gg" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > to pewne... tylko kiedy? tak mi jakoś pasuje że to już dzisiaj początek

    taki Lotos widzę już całkiem umiera

  • 6. Data: 2009-01-30 11:59:45
    Od: "dejwidziu" <d...@w...pl>

    "A gdzie nasz wielki miszcz i goru Dieter..??"
    Nigdy sie za takiwego nie uważał i w przeciwieństwie do podwórkowych
    krzykaczy Twojego pokroju nie boi sie krytyki i podaje swoje sugestię.
    Zaproponuj coś od siebie...jesli masz odwagę a zobaczymy co na ten temat
    powie rynek...

  • 7. Data: 2009-01-30 12:00:08
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "gg" <g...@o...pl> wrote in message
    > to pewne... tylko kiedy? tak mi jakoś pasuje że to już dzisiaj początek

    A ja jakis czas temu polecalem HTLStrefe i jak widac ladnie rosnie.

  • 8. Data: 2009-01-30 12:03:54
    Od: "Alkortrade. Robert Krassowski" <s...@a...biz>

    Użytkownik "gg" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > to pewne... tylko kiedy? tak mi jakoś pasuje że to już dzisiaj początek

    Nie bedzie. Przeciez juz po zjazdach :)

    RK

  • 9. Data: 2009-01-30 12:04:28
    Od: x <l...@p...fm>

    Virck napisał(a):
> [...]
    > tak rosnie i rosnie...Czy jakas kolejne super prognoza bossa moze?
    > Kierujac sie jego wizjami mozna zarabiac krocie...-;)))))))))

    sie tak nie podniecaj

  • 10. Data: 2009-01-30 12:19:52
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "gg" <g...@o...pl> wrote in message
    > to pewne... tylko kiedy? tak mi jakoś pasuje że to już dzisiaj początek

    jedyną "przeszkodą" jest to że zbyt wielu jej oczekuje.

    Pewnie w zółwim tempie z zanikającymi obrotami doczekamy testu dołków ( przy
    pomocy USA albo i bez) po czym spodziewam sie technicznego lecz
    krótkotrwałego odbicia (3 - 4 tygodnie) i dalej boczniaka w nieskończoność
    :).