  • Data: 2005-06-09 09:14:58
    Temat: Re: BePeHahahahaha sezamowa historia rachunku
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 09 Jun 2005 10:51:34 +0200, Bartol Partol napisał(a):

    > Oj niekoniecznie. Ale nie interesuje mnie ten problem az tak bardzo, by
    > sie dalej tym zajmowac,

    Ale te dwie wartości nie mają ze sobą nic wspólnego! :) To tak jakbyś mówił,
    że podczas jazdy do Wrocławia nigdy liczba km na liczniku dziennym w aucie
    nie zgadzała Ci się z ilością km pozostałych do Wrocławia. A tu nagle
    jednego dnia ciekawostka - zgadza się... ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004