  • 1. Data: 2005-06-03 15:53:47
    Temat: BePeHaha - z życia wzięte
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    - Jaka karta pana interesuje?
    - Mastercard Silver.
    - (tu pani podsuwa pod nos ulotkę) Ale która?
    - Srebrna, przecież mówię.
    - Czy można do karty ustalić limity transakcyjne?
    - No wie pan, limit jest z góry ustalony i nie można go zmieniać.
    - Chodzi o limit *transakcyjny* np. na jeden dzień.
    - Ahaaa, chyba tak, ale nie jestem pewna. Niestety nie mogę zadzwonić na
    infolinię (!), bo centrala nam nie działa.
    - To ja może sam się dowiem...

    Nie ma jak porcja humoru. :)

  • 2. Data: 2005-06-03 15:58:00
    Temat: Re: BePeHaha - z życia wzięte
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Sławomir Szyszło wrote:
    > Nie ma jak porcja humoru. :)

    A skad ta biedna kobita ma o wszystkim wiedziec? Czy ona zajmuje sie
    sprzedaza tylko kart kredytowych? Jesli tak - to istotnie - jest sie z czego
    smiac. Jesli to szeregowy pracownik placowki - to daj spokoj.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-06-03 16:24:05
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Jun 2005 17:58:00 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wklepał(-a):

    >A skad ta biedna kobita ma o wszystkim wiedziec? Czy ona zajmuje sie
    >sprzedaza tylko kart kredytowych? Jesli tak - to istotnie - jest sie z czego
    >smiac. Jesli to szeregowy pracownik placowki - to daj spokoj.

    Najpierw zapytałem się o specjalistę od kart. To ona mówi, że sama odpowie na
    pytania. :) A w placówce byli też inni pracownicy, tylko widać zbierali się do
    wyjścia... Najciekawsze jest to, że niedawno otworzyli oddział i w reklamach
    było właśnie "bla bla u nas dostaniesz kartę bla bla". No to się nie
    przygotowali...

  • 4. Data: 2005-06-03 16:31:13
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > A skad ta biedna kobita ma o wszystkim wiedziec? Czy ona zajmuje sie
    > sprzedaza tylko kart kredytowych? Jesli tak - to istotnie - jest sie z czego
    > smiac. Jesli to szeregowy pracownik placowki - to daj spokoj.

    Skoro klient wie na temat oferty banku wiecej niz pracownicy (nawet
    szeregowi) to cos tutaj jest nie tak jak byc powinno.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-06-03 16:32:49
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Mithos wrote:
    > Skoro klient wie na temat oferty banku wiecej niz pracownicy (nawet
    > szeregowi) to cos tutaj jest nie tak jak byc powinno.

    Bleh, bleh. Mowisz? ;) Jakos w sumie mi trudno bylo do tej pory znalezc
    takiego pracownika, a w kilku bankach juz bylem ;))))

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2005-06-03 16:40:39
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Jun 2005 18:32:49 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wklepał(-a):

    >Bleh, bleh. Mowisz? ;) Jakos w sumie mi trudno bylo do tej pory znalezc
    >takiego pracownika, a w kilku bankach juz bylem ;))))

    Grupowicze z pl.biznes.banki powinni wchodzić do banku z wielką kartką na klatce
    piersiowej "Uwaga, upierdliwy klient - za dużo wie o bankach".

  • 7. Data: 2005-06-03 18:16:25
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Sławomir Szyszło napisał(a):
> [...]
    >

    > Grupowicze z pl.biznes.banki powinni wchodzić do banku z wielką kartką na klatce
    > piersiowej "Uwaga, upierdliwy klient - za dużo wie o bankach".

    MEGA ROTFL

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 8. Data: 2005-06-03 18:27:37
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Bleh, bleh. Mowisz? ;) Jakos w sumie mi trudno bylo do tej pory znalezc
    >takiego pracownika, a w kilku bankach juz bylem ;))))

    Zawyzasz poziom :-)

    Pzdr.
    Lack

  • 9. Data: 2005-06-03 18:37:03
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Bleh, bleh. Mowisz? ;) Jakos w sumie mi trudno bylo do tej pory znalezc
    > takiego pracownika, a w kilku bankach juz bylem ;))))

    Masz niestety racje... :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 10. Data: 2005-06-03 19:54:30
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Bleh, bleh. Mowisz? ;) Jakos w sumie mi trudno bylo do tej pory znalezc
    > takiego pracownika, a w kilku bankach juz bylem ;))))

    Bo tylko po Warszawie chodzisz

    Darek