  • 11. Data: 2012-02-09 08:37:51
    Temat: Re: Bat na konkurencję w oprocentowaniu depozytów.
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    wiatrak <w...@y...pl> wrote on 2012-02-09_8:20

    > Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości
    d-moralny-i-wojny-depozytowe.html

    > Ja jakoś czytam Rzeczpospolitą bez płatnego abonamentu.
    > Może rzeczywiscie coś jest na rzeczy z tymi neuronami :)

    No proszę, geniusz jaki, czy co?

    witrak()

  • 12. Data: 2012-02-09 08:40:34
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote on 2012-02-09_8:26

    d-moralny-i-wojny-depozytowe.html

    > Nie płatny abonament, tylko trzeba się zarejestrować (25 art/mies) co i
    > tak jest wkurzjące.

    Te 25 wychodzi błyskawicznie. A rzecz w szanowaniu innych
    listowiczów - jak serwis płatny, albo z ograniczeniem dostępu to
    trzeba podać cytat, żeby przynajmniej było wiadomo, czy warto
    {walczyć o|płacić za} ten dostęp.

    witrak()

  • 13. Data: 2012-02-09 14:56:29
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-02-09 09:37, witrak() pisze:

    > No proszę, geniusz jaki, czy co?
    >
    > witrak()
    Może masz u nich wyczerpany limit darmówek?
    Mnie się wyświetla jakieś naciągackie okienko, ale gaszę je i widzę cały
    artykuł. Nie jestem u nich "zarejestrowany". Firefox, w miarę nowy, ale
    bez przesady.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 14. Data: 2012-02-09 15:22:24
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    maruda <m...@n...com> wrote on 2012-02-09_15:56

    > Może masz u nich wyczerpany limit darmówek?
    > Mnie się wyświetla jakieś naciągackie okienko, ale gaszę je i
    > widzę cały artykuł. Nie jestem u nich "zarejestrowany". Firefox, w
    > miarę nowy, ale bez przesady.

    No nie wiem. Nie rejestrowałem sie u nich wcześniej, dopiero jak
    zobaczyłem że można mieć te 25... Wydawało się to dużo, ale jakoś
    szybko poszło...
    Myślę, że da się to jakoś obejść, ale warto chyba tylko jak
    wiadomo, że jest po co.

    witrak()

  • 15. Data: 2012-02-09 15:55:24
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 8 Lut, 21:39, "george" <g...@v...pl> wrote:

    > Co to jest "zrównoważony rozwoj społeczno-gospodarczy" ?
    > Za chwilę w imię powyższego PKOBP kaze sobie płacić za możliwośc powierzenia
    > im kasy ??
    Za chwilę ktoś wprowadzi cenę minimalną za bułki bo sprzedawanie ich
    zbyt tanio grozi upadkiem piekarni i koniecznością wypłaty zasiłku dla
    byłych pracowników.

  • 16. Data: 2012-02-09 15:56:56
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 9 Lut, 08:37, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:

    > Właśnie nie do końca wiem jak to u mnie działa. Czytam bez ograniczeń i bez
    > żadnego logowania.
    Ja zamknąłem okienko o logowaniu, czy czymś tam i mogłem czytać.

  • 17. Data: 2012-02-09 17:44:58
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To sa narastajace problemy instytucji typu PKOBP czy Pekao oferujace niskie
    > stawki na depozyty. Kolejne pokolenia emerytow wymieraja i co roku zmniejsza
    > sie baza klientow sklonnych dawac tam depozyty dla samej 'marki' kojarzacej
    > sie z 'pewnoscia'. To samo dotyczy tez abonentu rtv, gdyz emeryci przechodza
    > do grupy zwolnionych a nastepne pokolenia ani mysla nawet rejestrowac
    > odbiornik i za niego placic (kolejny podatek).

    Dlatego Jagiełło długuuuuugo myślał, i wymyślił, żeby wszyscy równali do PKO BP,
    np:

    Lokata 3 miesięczna:
    Imponujący zysk w krótkim czasie
    Atrakcyjne oprocentowanie 2,6% w skali roku pozwalające bezpiecznie osiągnąć
    pewny zysk z zainwestowanych środków. \
    Zysk z lokaty podlega opodatkowaniu podatkiem dochodowym w wysokości 19%.

    Kuń by się usmiał.

    http://www.pkobp.pl/index.php/id=oferta/grupa=3/id_p
    roduct=000000000000399/podgrupa=3/section=indy

    wiatrak

  • 18. Data: 2012-02-09 18:28:03
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Lokata 3 miesięczna:
    > Imponujący zysk w krótkim czasie
    > Atrakcyjne oprocentowanie 2,6% w skali roku pozwalające bezpiecznie

    PKOBP to bank 'atrakcyjny' dla tych samych co MediaMarkt ;)
    - jedynie ponoc po kredyt hipoteczny mozna sie tam wybrac

  • 19. Data: 2012-02-09 19:40:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości

    > PKOBP to bank 'atrakcyjny' dla tych samych co MediaMarkt ;)
    > - jedynie ponoc po kredyt hipoteczny mozna sie tam wybrac

    Hehe... a zwlaszcza Kredyt Alicja, ktory niegdys zebral tyle nagrod ;)
    http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35153,11026110,Sadowy_s
    por_z_bankiem_o_kredyt__Alicja___Wyrok_w_lutym.html

    MK

  • 20. Data: 2012-02-09 19:48:57
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 09.02.2012 19:28, Waldek wrote:

    > Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > PKOBP to bank 'atrakcyjny' dla tych samych co MediaMarkt ;)
    > - jedynie ponoc po kredyt hipoteczny mozna sie tam wybrac

    Dawno, dawno temu, kiedy wprowadzano rekomendacje S - wszyscy krzyczeli
    ze klient ma prawo podejmowac ryzyko i zadluzac sie w CHF. I ze to
    komuna, ze chca ograniczac.
    Przeszedl kryzys i okazalo sie kto mial racje...
    Z punktu widzenia makro kredyty walutowe sa zle - zarowno dla polityki
    pienieznej, jak i pozniej dla wzrostu gospodarczego, demografii, etc.

    Co do wojny depozytowej. Klienci chca jak najwiecej dla nich kasy - i
    ok. Tylko trzeba pamietac, ze ryzyko niewyplacalnosci bamku bierze na
    siebie BFG i podatnicy - czyli my wszyscy.
    Skad sie biora srodki w BFG? Placa je banki z posiadanych depozytow.
    Duze banki placa najwiecej (czyli taki PKO BP i Pekao SA).

    Recepta w tekscie jest prosta "Najprościej byłoby ograniczyć możliwość
    ,,wojen depozytowych" bez ponoszenia ryzyka przez licytujące banki
    poprzez wprowadzenie regulacji, w świetle których gwarancje BFG nie
    obejmowałyby depozytów, których oprocentowanie wykraczałoby poza
    ustalony przez BFG poziom. "

    Czyli chcesz kliencie 8 procent na lokacie w banku? Ok, ale gwarancje
    masz np do 20k - wszysctko co powyzej - to Twoje ryzyko.

    Przypomnijmy ze przez kryzys BFG i panstwo gwarantuje rownowartosc 100
    EUR. Czyli dla 95% klientow dla calych ich oszczednosci.

    A wojna depozytowa dla sektora bankowego jest zla - z punktu widzenia
    nadzroczego. Bank ryzykuje szybki odplyw srodkow - co przy
    dlugoterminowych kredytach jest zabojcze.

    A najwazniejsze w tym wszystkim. Ze upadnie maly bank to maly problem.
    Ze moze zarazic caly system i spowodowac run na banki (rowniez te
    srednie i duze) to juz jest realny problem. I nadzorca musi sie
    przeciwstawic takim dzialaniom.

    To co jest dobre dla nas indywidualnie nie jest dobre z punktu widzenia
    panstwa i gospodarki.

    Czyajac tekst warto zaprem myslec bardziej nie o sobie a o calosci
    systemu - wowczas bedzie to latwiej zrozumiec ;)

    --
    Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
    Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl