  • Data: 2008-09-05 05:33:29
    Temat: Re: Bardzo latos kartami obrodzilo
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Wrz, 21:48, Tomek <d...@d...dd> wrote:

    > "* Opłata jest zwracana, jeżeli średnia miesięczna wartość lub ilość
    > transakcji bezgotówkowych za ostatnie 12 miesięcy wyniesie minimum 1000
    > zł lub 10 transakcji"
    >
    > A to nie chodzi czasem o średnio minimum 10 transakcji miesięcznie w
    > ciągu ostatnich 12 miesięcy?
    > To jednak różnica :)

    Roznica.
    Posta napisalem, gdy na forum mBanku ktos obwiescil te karte,
    informujac o 10 transakcjach rocznie, dajac link do multi.
    Przecyztalem opis i (glowy na 100% nie dam, ale....) w tamtym momencie
    raczej nie bylo slowa "srednia miesieczna" przy warunkach zwolnien
    wygwiazdkowanych pod TOiP.

    Poniewaz juz wczesniej znalem zasade, ze Multi zwalnia za 120
    transakcji, to opis dal mi do zrozumienia, ze to inne warunki niz
    standard w ich KK.

    Niestety, nie skopiowalem , tak wiec nie mam poparcia na swoje slowa.