eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBankowe tsunami › Re: Bankowe tsunami
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankowe tsunami
    Date: Fri, 10 Apr 2009 17:25:37 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 14
    Message-ID: <grnofo$r2k$2@news.onet.pl>
    References: <grks3a$lo9$1@news.onet.pl> <grmvdp$8tv$1@inews.gazeta.pl>
    <grn143$soc$1@news.onet.pl> <m...@i...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: ayw123.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1239377208 27732 83.27.134.123 (10 Apr 2009 15:26:48 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Apr 2009 15:26:48 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    In-Reply-To: <m...@i...localdomain>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:483348
    [ ukryj nagłówki ]

    Krzysztof Halasa pisze:
    > Wiedza i kompetencje nie biora sie z powietrza ani w tym przypadku ze
    > studiow nad bankowoscia, a (przynajmniej glownie) z praktyki. Jesli przy
    > kazdej wizycie w np. Millennium widze tam nowych pracownikow, to trudno
    > zeby bylo inaczej.

    Ja w niektórych oddziałach (Multibank) widzę od lat tych samych
    pracowników, a jakość obsługi raczej się nie zwiększa. W dodatku odnoszę
    wrażenie, że ci nowi jeszcze jakoś się starają, a inni (zwłaszcza
    doradcy Aquarius) mają wszystko, za przeproszeniem, w dupie.


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1