  • Data: 2012-11-16 15:24:15
    Temat: Re: Bankomaty na odcisk palca
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-16 14:52, W pisze:
    > SQLwiel wystukał, co następuje:

    > Jak "anoniomowy"? Że nie masz na nim nic wyryte? Przecież masz do niej
    > rachunek techniczny i musisz podpisać umowę z (teoretycznie) swoimi danymi.

    Anonimowa - bo nie jest do nikogo formalnie przypisana. Nikt się nie
    podpisał jako jej właściciel/użyszkodnik. Owszem - ktoś ją musiał
    odebrać z banku, czy pocztą, ale regulamin pozwala ją podarować
    komukolwiek i nie pamiętać komu (pani prostytutce, wraz z zawartością,
    na przykład).
    A, że przelewam na numer rachunku tej karty - wszak nie wiem komu
    przelewam, a BZWBK też nie wie, więc nie może przelewu odrzucić.

    Cieszcie się więc, siostry, bo to jeden z ostatnich przejawów Waszej
    wolności, który, ani chybi, zostanie Wam lada moment zabrany.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.