  • Data: 2023-07-25 17:12:55
    Temat: Re: Bankomaty
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 25 lipca 2023 o 16:16:12 UTC+2 J.F napisał(a):

    > Mowisz, ze ludzie?
    > To by taka niepełna była.
    > Może właściwe banki/organizacje przekazały, w imie obustronnych
    > korzysci.
    >
    > Jest jakies Google API do tego, ale nie korzystałem, to nie pomogę.
    >
    > Natomiast tak sie zastanawiam, czy nie ma listy jeszcze gdies indziej.
    > Targeo? Geoportal?
    >
    > J.

    Aktualnej nie ma nigdzie.
    Nawet na stronie mbąka - akurat wczoraj sprawdzałem - są stare dane.
    Tzn. pewnie ponad połowa będzie dobrze - ale nie wiadomo, które.
    A oprócz tego na mapie widma - były tam kiedyś bankomaty, ale już ich nie ma - oraz
    czarne dziury,
    czyli brak informacji o działającym bankomacie.