  • 1. Data: 2005-08-30 08:11:00
    Temat: Bankomat: niepodjęte pieniądze
    Od: "robert" <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    wczoraj zrobiłem chyba coś bardzo głupiego - wypłacając pieniądze z bankomatu
    Euronet za pomocą karty Visa Electron mBanku zagapiłem się i... nie wziąłem
    pieniędzy - tzn. zleciłem wypłatę, odebrałem kartę i odszedłem, zapominając o
    pieniądzach :-|

    Brzmi strasznie głupio, sam nie wiem, jak to wytłumaczyć.

    Ale do rzeczy: bankomat raczej nie był strasznie oblegany, więc raczej wciągnął
    pieniądze z powrotem (o ile nie wisiały np. 10 minut) i nikt się nimi nie
    "zaopiekował". I tu moje pytania:
    1. Po jakim czasie od wyjęcia karty bankomat wciąga pieniądze z powrotem?
    2. O ile faktycznie je wciągnął, to co powinienem teraz zrobić? Chwilowo mam
    blokadę na koncie na kwotę, którą chciałem wyciągnąć. Czy sprawa załatwi się
    sama, tzn. bankomat automatycznie oznaczył transakcję jako niezrealizowaną i
    blokada sama zniknie? Czy też muszę pisać reklamację (i gdzie? mBank czy
    Euronet?), żeby przeliczyli pieniądze w bankomacie?
    3. Jakieś inne sugestie?

    Dziękuję za pomoc,
    Robert

  • 2. Data: 2005-08-30 08:33:42
    Temat: Re: Bankomat: niepodjęte pieniądze
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "robert" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    zapominając o
    > pieniądzach :-|
    >
    > Brzmi strasznie głupio, sam nie wiem, jak to wytłumaczyć.

    Nie tlumaczyc.
    bywa

> [...]
    > "zaopiekował". I tu moje pytania:
    > 1. Po jakim czasie od wyjęcia karty bankomat wciąga pieniądze z powrotem?

    ok. 30s

> [...]
    > blokada sama zniknie? Czy też muszę pisać reklamację (i gdzie? mBank czy
    > Euronet?), żeby przeliczyli pieniądze w bankomacie?

    Reklamowac w mBanku bo tylko z nim wiaze cie umowa
    W koncu masz/mozesz miec obciazone konto pomimo nie pobrania pieniedzy.
    Reklamowac w Euronecie (pomimo, ze nie masz z nimi umowy...;-) to bedzie
    szybciej i pewniej

    > 3. Jakieś inne sugestie?

    Uwazac na przyszlosc
    ;-)
    Taka operacja jak zwrot pieniedzy jest rejestrowana przez bankomat i obsluga
    sie musi z tego rozliczyc.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2005-08-30 09:45:45
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

> [...]
    > wziąłem
    > pieniędzy - tzn. zleciłem wypłatę, odebrałem kartę i odszedłem,

    Ale przecież w bankomat zanim nie weźmiesz gotówki nie wyda Ci karty. No
    chyba, że to był jakiś bankomat "starszej" generacji.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 4. Data: 2005-08-30 09:48:33
    Od: Jacek Ostrowski <j...@...pl>

    Przemek napisał(a):
    > Ale przecież w bankomat zanim nie weźmiesz gotówki nie wyda Ci karty. No
    > chyba, że to był jakiś bankomat "starszej" generacji.

    Odwrotnie -- jeśli nie weźmiesz karty, nie wyda Ci gotówki.

    J.

  • 5. Data: 2005-08-30 09:52:47
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "Jacek Ostrowski" <j...@...pl> napisał w wiadomości

    > Odwrotnie -- jeśli nie weźmiesz karty, nie wyda Ci gotówki.

    Aha racja ;)

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 6. Data: 2005-08-30 10:50:29
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek" <c...@p...pf.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "robert" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale przecież w bankomat zanim nie weźmiesz gotówki nie wyda Ci karty. No
    > chyba, że to był jakiś bankomat "starszej" generacji.

    Tak robily bankomaty Millennium i spotkalo sie to z powszechna krytyka tej
    grupy dysk....;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2005-09-03 10:08:50
    Temat: Re: Bankomat: niepodjęte pieni?dze
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 30 Aug 2005 11:45:45 +0200, "Przemek" <c...@p...pf.pl>
    wrote:

    >Ale przecież w bankomat zanim nie weźmiesz gotówki nie wyda Ci karty. No
    >chyba, że to był jakiś bankomat "starszej" generacji.
    Owszem, kolega mial taki przypadek na Slowacji. Zabral gotowke a karta
    wyszla pozniej. Niestety karty nie zabral bo byl przekonany ze skoro
    dostal gotowke to znaczy ze wczesniej schowal karte :)

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum