  • Data: 2023-06-15 16:20:57
    Temat: Re: Banki promuja ugody
    Od: _Master_ <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-06-15 o 15:35, Kris pisze:
    > https://bankiwpolsce.pl/ugoda
    > W końcu chyba banki zauważyły że przegięły odnośnie kredytów frankowych i zaczęły
    kampanię reklamową odnośnie ugód
    > Kwestia sporna czy frankowiczom bardziej opłaca się ugoda czy wygrana sprawa w
    sądzie z bankiem

    A mówiłem że im wcześniej zaproponują ugody tym będzie dla nich lepiej. ;)

    Banksterskie przydupasy nazywały mnie oszołomem ;-)

    Macie swoją socjalistyczną europejską praworządność ;-)

    Ja ze swoim kredytem poczekam. Muszę zobaczyć te maślane oczy bankstera
    który będzie mnie prosił o podpis ;-)

    PS. "Naczelny bankster dziś w tv" żalił się że frankowicz przecież
    korzystał i mu mieszkanie zdrożało.... blblblblbbleeeee

    tylko ten skurwiel nie wspomniał że na początku w większości przypadków
    się spłacało odsetki którymi bank obracał.

    A to domaganie się sprawiedliwości podczas gdy całe ryzyko w polskich
    umowach jest zrzucone na klienta, podczas gdy oprocentowanie w Polsce
    było zmienne i kiedy polskie banki miały nawet wyższą rentowność od
    banków niemieckich...

    to budzi tylko POLITOWANIE.