    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Banki chcą się ustawowo obłowić.
    Date: Fri, 15 May 2009 09:14:04 +0200

    W odpowiedzi na pismo z piątek 15 maj 2009 08:45
    (autor Sebastian
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <guj31h$48j$1@inews.gazeta.pl>):

    > Jeśli to szczera wypowiedź to rzeczywiście nie musisz się niczego
    > obawiać. Ludzie pozbawienie wyobraźni będą bezpieczni.

    Czyli problem leży tylko w umysłach paranoików. No w sumie to wiedziałem już
    dawno.

    > Jeśli niczym nie
    > wyróżniasz się z tłumu i najbardziej egzotycznym zakupem są banany to
    > możesz być spokojny.

    Przecie mówiłem, że nie jestem z mafii.

    > Kupuje kartą zawsze jak się da i nie martwię się, że te transakcje są
    > rejestrowane. Co innego możliwość zakupu a co innego system mający taką
    > kontrole na całym życiem wszystkich obywateli. Jeśli politycy a nawet
    > zwykli biurokratyczne urzędy dostaną taką możliwość kontroli i
    > uprzykrzania życia obywateli to na pewno kiedyś z niej skorzystają.

    A kto mówi o kontroli? BRE ma listę moich transakcji, a Tusk nie.

    --
    Tristan