  • Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Bank mówi doplac
    <gqabse$7ck$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gqadmt$f9r$1@news3.onet>
    <gqaep5$bp2$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gqaepb$ivj$1@news3.onet>
    <gqafkv$scp$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gqagfo$olm$1@news3.onet>
    <gqaie5$h1e$2@nemesis.news.neostrada.pl> <gqal6t$8lh$1@news3.onet>
    <s...@p...org> <gqamdv$cd8$1@news3.onet>
    <s...@p...org> <gqarur$u26$1@news3.onet>
    <s...@p...org> <gqctg8$vk5$1@news3.onet>
    Date: 25 Mar 2009 11:46:57 +0100

    On 2009-03-25, Emka <e...@o...eu> wrote:

    [...]

    > Dla niektórych może być to właśnie koniec świata.
    > Wszystko zależy od tego, z jakiego poziomu startowali.

    Bez przesady.

    > Przedstawiam to jedynie tak, jak zostaje to przedstawiane na tej grupie
    > przez większość zacierających łapki i oczekujących na masowe licytacje
    > mieszkań.

    Cała jedna osoba i już większość zacierających łapki?
    To że nie zgadzam się z opinią że to tragedia życiowa i koniec świata,
    nie znaczy zaraz że mnie cieszy gdy ktoś utraci mieszkanie.

    > A ja bym nie powiedziała. Moim zdaniem to BARDZO tani wynajem, za taki
    > rejon, metraż i inne warunki.

    O rejonie nic nie mówiłem. Nie mieszkam w centrum (chociaż Poznań ma
    niezłą komunikację więc to traci na znaczeniu). A jak powiem, że to jest
    kawalerka? Też taka atrakcyjna kwota? :)

    [...]

    > Komornik?

    Z grubsza rzecz biorąc - właściciel mieszkania (bank) musi wskazać lokal
    zastępczy do którego komornik może kogoś eksmitować. Można takiego
    lokalu zastępczego od miasta zażądać, ale na bruk wywalić nie można.
    Dopóki lokalu zastępczego nie będzie, to i lokatora wyrzucić nie można.
    Komornik też nie. Oczywiście nie jest to takie różowe jak się wydaje, bo
    jak ktoś tam mieszka to dług mu dalej rośnie i spłacać go musi.
    Wyrzucić z mieszkania w Polsce to tak prosto się nie da jak Ty to
    rysujesz.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl