  • Data: 2002-01-10 20:10:55
    Temat: Re: Bank czytajacy w myslach
    Od: "andriej" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Serio!
    Karta lezy przede mna i zastanawiam sie czy jak zrobie zakupy na nia to
    jakos to ze mnie sciagna.
    Zadzwonilem do banku , a Pani powiedziala ,ze sie pomylili bo znalezli w
    komputerze ,ze w 1999 wydali mi taka karte to teraz mi wznowili.Okres
    poprzedniej skonczyl sie rok temu:)
    Pani radzila mi wyrzucic karte do kosza.
    Pzdr
    andriej