  • Data: 2004-03-26 20:04:15
    Temat: Re: Bank Zachodni WBK help !!!
    Od: "janke" <j...@p...onet.peel> szukaj wiadomości tego autora

    > niestety to normalna procedura, w dodatku oplaty za dodatkowe 2 miesiace
    > pobieraja wiec nie mozna go czyscic do zera

    hmm... ror prowadzony jeszcze w dawnym bz(bez wbk) w nieistniejącym dziś
    oddziale na wolnicy w poznaniu zamknięty został już w bzwbk podczas jednej
    wizyty w oddziale w ciągu 10 minut - włącznie z wypłatą pozostałości.
    bez żadnych oświadczeń, tylko wypełniony formularz podany przez pracownika
    i zdanie kart 2xVE.
    nie pobrano żadnych opłat. a ponieważ wymówienie następowało przed
    piętnastym, to i opłatę za prowadzenie rku pobrano tylko w połowie (na ror
    wtedy - nie wiem jak dziś - bzwbk pobierał raz połowę w połowie miesiąca,
    drugą połowę na koniec miesiąca)

    nie wiem czemu wiele osób na grupie pisze o ośmiu tygodniach na
    zamknięcie, bądź 2 miesiącach pobierania opłat... nieuczciwi opiekunowie
    klienta/doradcy?

    a może to moja upierdliwość - może nie chcieli już ze mną więcej gadać po
    tym jak męczyłem ich przez sześć miesięcy pismami o zwrot 1 grosza
    (0,01pln), pobranego podczas zmiany systemów informatycznych (zestrajanie
    bz z wbk). pobrania tego nie potrafili wyjaśnić, więc męczyłem aż
    wymęczyłem przelew korygujący :-)))

    pozdrawiam
    zbyszko janke