  • 1. Data: 2006-06-12 22:39:45
    Temat: Bank MILLENIUM - ponad miesiąc na decyzję k.hipoteczny !?
    Od: "Don " <d...@g...pl>

    Czy ktoś z Was miał takie doświadzcenia. Znajmowmy czeka już prawie
    miesiąc na decyzję, teraz trwa dalej promocja i zastanawiam się
    czy jest sens składania tam wniosku ?
    Koleżnka dostała decyzję w innym Banku po 4 dniach.

    pozdr.

  • 2. Data: 2006-06-12 22:42:59
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > czy jest sens składania tam wniosku ?
    > Koleżnka dostała decyzję w innym Banku po 4 dniach.

    ni za tym ni po tym - nie znam millenium, ale brat dostał w innym banku po 7
    roboczych.
    jeśli faktycznie trwa to miesiąc, to lepiej szukaj innego banku. ofert bez
    liku.

    janke

  • 3. Data: 2006-06-13 06:33:54
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Don porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czy ktoś z Was miał takie doświadzcenia. Znajmowmy czeka już prawie
    > miesiąc na decyzję, teraz trwa dalej promocja i zastanawiam się
    > czy jest sens składania tam wniosku ?
    Ja czekalem prawie 3tyg, mialo byc po tygodniu
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2006-06-13 06:43:52
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Don napisał(a):
> [...]
    > czy jest sens składania tam wniosku ?
    > Koleżnka dostała decyzję w innym Banku po 4 dniach.

    Ja też czekałem ponad miesiąc na decyzję w Millenium. Wniosek składałem
    2 maja, a Pan do mnie zadzwonił w zeszłym tygodniu cały uradowany, że ma
    dla mnie decyzję. Fajnie, tylko że ja musiałem do końca maja wpłacić
    pierwszą transzę do developera, co było zawarte w umowie i osobiście o
    tym panu pożal-się-Boże konsultantowi mówiłem. W tej sytuacji nie mógł
    być zdziwiony, że grzecznie podziękowałem informując, że ponad tydzień
    temu uruchomiłem środki w innym banku.
    Nigdy więcej Millenium. Może miałem pecha trafić na niekompetentnego
    konsultanta, ale się do nich zraziłem na dobre.

    ch.

  • 5. Data: 2006-06-13 06:47:07
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    LPoD napisał(a):

> [...]
    > Nigdy więcej Millenium. Może miałem pecha trafić na niekompetentnego
    > konsultanta, ale się do nich zraziłem na dobre.

    Dodam jeszcze, że ów konsultant osobiście mi obiecał, że umowa będzie
    gotowa na 26 maja. Specjalnie dla nich przesunąłem termin pierwszej
    wpłaty u developera o tydzień, bo łudziłem się, że może będą mieli
    trochę lepsze warunki, ale 26 maja facet nawet się nie odezwał. Zero
    profesjonalizmu.

    ch.

  • 6. Data: 2006-06-13 11:52:27
    Od: Agnetta <s...@p...fm>

    Użytkownik Don napisał:
> [...]
    > czy jest sens składania tam wniosku ?
    > Koleżnka dostała decyzję w innym Banku po 4 dniach.

    Millenium jest bardzo "zakorkowany", dlatego trwa to długo. Do tego mają
    w czym wybierać, więc i poprzeczna dostania kredytu się podwyższyła.

    Agnetta

  • 7. Data: 2006-06-13 14:30:36
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Ja czekalem prawie 3tyg, mialo byc po tygodniu

    Ostatnio bedac w banku podsluchalem, ze bank ma ponad 300 oddzialow, a
    tylko 90 analitykow, ktorzy sprawdzaja wnioski kredytowe, wiec Pani
    obslugujaca powiedziala klientce, ze troche trzeba bedzie poczekac.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 8. Data: 2006-06-13 15:45:53
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <d...@g...pl> napisal(a):
> [...]
    > czy jest sens składania tam wniosku ?
    > Koleżnka dostała decyzję w innym Banku po 4 dniach.

    Spoko, ja w Multi już czekam prawie 50 dni na decyzję w sprawie
    głupiej karty kredytowej ;-)
    --
    Samotnik

  • 9. Data: 2006-06-13 20:28:14
    Od: Tomasz Wrzodak <t...@g...no_spam.com>

    W dniu 2006-06-13 00:39, Don napisał(a):
> [...]
    > czy jest sens składania tam wniosku ?
    > Koleżnka dostała decyzję w innym Banku po 4 dniach.

    Dokładnie to samo mam w mBanku, nie mogą się zdecydować, jakie dokumenty
    potrzebują na okoliczność tego, że pewna osoba ma jeden dokument
    tożsamości. Mam jej powiedzieć, żeby sobie paszport wyrobiła? Przy
    okazji przeterminowały się zaświadczenia o zarobkach itp. Właśnie się
    zastanawiałem, czy nie zrezygnować i udać się do Millenium, ale teraz to
    już sam nie wiem...

  • 10. Data: 2006-06-14 10:54:07
    Od: Jazz <j...@p...invalid>

    On Mon, 12 Jun 2006 22:39:45 +0000 (UTC), Don wrote:

    > Czy ktoś z Was miał takie doświadzcenia. Znajmowmy czeka już prawie
    > miesiąc na decyzję, teraz trwa dalej promocja i zastanawiam się
    > czy jest sens składania tam wniosku ?

    Ja czekam już ponad miesiąc. Papiery złożyłem 10 maja. Decyzję wprawdzie
    już mam pozytywną, ale sposób uruchomienia kredytu jest nie taki na jaki
    się umawialiśmy. Nieruchomość ma aktualnie obciążoną hipotekę, kredyt miał
    być przyznany w 2 transzach: pierwsza na spłatę hipoteki na rachunek banku
    gdzie właściciel ma kredyt i druga dla sprzedawcy. A ja dostałem kredyt pod
    warunkiem wcześniejszej spłaty tejże hipoteki za pieniądze których ani ja
    ani sprzedawca nie mamy. Ponoć mój wniosek trafił na debiutanta, który nie
    wiedział że jest możliwość spłaty starego kredytu nowym. Złożyłem
    reklamację i czekam...

    --
    Jazz
    http://jazz.prv.pl/