  • Data: 2002-06-07 10:59:25
    Temat: Re: BZWKA a mbank
    Od: Robson <r...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 07 Jun 2002 10:43:12 +0200, Michal Mokosa
    <m...@2...com.pl> napisał/a:

    >aktywuja mi konto. W sumie od rozmowy telefonicznej, podczas ktorej mila
    >pani zalozyla mi konto, do momentu kiedy bedzie aktywne uplynie ponad
    >miesiac. Wiec jezeli komus sie spieszy, to ma szanse na kilka nerwowych
    >rozmow telefonicznych z ich BOK.

    Dla mnie to normalka. Chyba w większości banków jest np. taki zapis w
    praktycznie wszystkich regulaminach kart płatniczych, że wydają je w
    14 (lub 7) dni. Mi się jeszcze w BPH nigdy nie zdarzyło, żeby tego
    okresu dotrzymali :-( Nigdy - to znaczy 3 razy - raz przy VE dla mnie,
    drugi raz przy VC, trzeci raz przy VE dla żony.
    To samo było jak kiedyś miałem r-k w PekaoSA. Te terminy praktycznie
    chyba zawsze są wstawione "sobie a muzom" :-(((
    I widzę, że tak samo jest z dotrzymaniem terminu "uaktywnienia"
    r-ku...
    Pozdrowienia,
    Robson