  • Data: 2002-06-07 08:43:12
    Temat: Re: BZWKA a mbank
    Od: Michal Mokosa <m...@2...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem jakie doswiadczenia maja inni, ale moje z zakladaniem rachunku sa
    zle. Pierwszy kontakt - rewelacja. Mila Pani, wyuczone formulki ubrane w
    grzeczne slowa, wszystko 'tak, oczywiscie, z przyjemnoscia'. i pierwsze
    zaskoczenie - umowe wysla do Ciebie poczta, prosze czekac, jak przyjdzie,
    podpisac i odeslac - 'do 12 dni roboczych (!!!) od tego momentu rachunek
    bedzie aktywny i bedzie mogl pan zamowic karty platnicze i realizowac
    platnosci, ale juz dzis moze pan przelac na swoj (nieaktywny!!!) rachunek
    srodki pieniezne'. Pomijam, ze korzystanie z poczty jest smieszna forma
    oszczedzania na przyszlym kliencie. Najgorsze jest to, ze minelo od dnia
    wyslania przeze mnie podpisanej umowy 15 dni roboczych a dopiero dzis ja
    dostali (wyjatkowo powolne te przesylki do nich, co?) i moze we wtorek
    aktywuja mi konto. W sumie od rozmowy telefonicznej, podczas ktorej mila
    pani zalozyla mi konto, do momentu kiedy bedzie aktywne uplynie ponad
    miesiac. Wiec jezeli komus sie spieszy, to ma szanse na kilka nerwowych
    rozmow telefonicznych z ich BOK.

    Pozdrawiam
    MM

    PS. Acha! Karty tez wysylaja poczta ;-) wiec nie wiem kiedy rachunek bedzie
    'w pelni czynny'