  • Data: 2004-02-17 09:05:08
    Temat: Re: [BZWBK] - "Twoje Bezpieczeństwo" - finał :-)
    Od: "Pablo" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c0sjt5$hkh$1@inews.gazeta.pl...
    > Jak pewnie sporo grupowiczów wie BZWBK wprowadził ubezpieczenie "Twoje
    > Bezpieczeństwo" do KK, o którym raczył był poinformawać na odwrocie

    Ubezpieczenie jak ubezpieczenie ;) Mi nie podoba sie to, ze skladka
    doliczana jest 28 kazdego miesiaca. Jesli dzien ten przypada po terminie
    wyciagu,to moze sie zdarzyc taka sytuacja, ze w nastepnym miesiacu nie
    uzywajac karty bedziemy musieli splacic np.3.25 zl. Niezla bzdura. A
    przeciez mozna bylo doliczac to do wyciagu.

    Pablo