eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[BZWBK] Przygody po zamknięciu rachunku :-) (długie) › Re: [BZWBK] Przygody po zamknięciu rachunku :-) (długie)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.ga
    zeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Bartol Partol <b...@p...c>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BZWBK] Przygody po zamknięciu rachunku :-) (długie)
    Date: Fri, 25 Apr 2003 11:07:13 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <b8ati6$dak$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <b89fac$aoe$1@inews.gazeta.pl> <b8akil$sni$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <b8ar7v$skt$1@nemesis.news.tpi.pl> <b8asln$94b$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: vip.server.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1051261318 13652 212.244.187.3 (25 Apr 2003 09:01:58
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 25 Apr 2003 09:01:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.3b) Gecko/20030210
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <b8asln$94b$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:238219
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik PiotR napisał:
    >>Sadze, ze czas poswiecony przez obie panie na te sprawe byl drozszy niz
    >>ewentualny zarobek i nie wierze, by bank tak zaraial kase. Czas to
    >>pieniadz, choc ciagle wiele osob w naszym biednym kraju tego nie rozumie
    >>(chyba w bankach w szczegolnosci :-P ).
    >
    > skoro te panie ostaly sie po wszystkich redukcjach w banku
    > wiec chyba sa potrzebne
    > a jak sa potrzbne to im sie placi pensje niezaleznie
    > od ilosci klientow ktorych obsluza

    Moze redukcje byly za male? A moze zredukowali nie tam gdzie trzeba?
    Sadzac po opiniach o tym banku dzieje sie w nim zle, a to wina ludzi nie
    systemow.

    > jesli maja malo klientow (obciazenie praca np 50 % czasu)
    > to albo moga sie nudzic co w przyszlosci zaoowocuje zamknieciem
    > oddzialu albo moga zrobic cos by zwiekszyc dochody oddzialu

    Ale nie w ten sposob, bo to wlasnie prowadzi do zamkniecia oddzialu. Ale
    coz, dysponentka jest jaka jest, winna jest szefowa oddzialu.

    Chociaz przy zarobkach dysponentow, poswiecenie przez nich pol godziny
    na wyduszenie z klienta 3 zl moze sie oplacac.

    > jakos od kilku lat wizyty w bankach nie kojarza mi sie z kolejkami do
    > okienek
    > a wrecz przeciwnie z dysponentkami czekajacymi na klienta

    To pojdz do PKO BP lub pekao. W pewnym oddziale pekao, ktroy troche znam
    kolejki sa takie same od 10 lat mimo postawienia 4 (!?) bankomatow obok
    siebie.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1