  • 1. Data: 2010-10-25 22:38:32
    Temat: [BZWBK} Lokata Codziennie Zarabiająca - telefonicznie lub pielgrzymując do oddziału
    Od: "jurek" <j...@p...onet.pl>

    BZWBK chyba zauważył, że istnieją lokaty jednodniowe i wprowadził "Lokata
    Codziennie Zarabiająca" z oprocentowaniem 3,75%. Nie jest to dużo ale i tak
    więcej w stosunku do np. mBanku.

    Zupełnie nie zrozumiały m jest, dlaczego taką lokatę można założyć tylko przez
    telefon lub osobiście w placówce (po odbyciu stosownej pielgrzymki).

    Dostęp internetowy (BZWBK24) nie jest w tym celu wykorzystywany.
    Dlaczego ??
    Czy ta lokata pojawi się w BZWBK24 i kiedy ?
    Czy może też, bank nie zamierza w ogóle udostępniać tej lokaty jednodniowej w
    kanale internetowym dla posiadaczy BZWBK24 ?

  • 2. Data: 2010-10-26 10:35:53
    Temat: Re: [BZWBK} Lokata Codziennie Zarabiaj?ca - telefonicznie lub pielgrzymuj?c do oddziału
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 26 Oct 2010 00:38:32 +0200, "jurek"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >BZWBK chyba zauważył, że istnieją lokaty jednodniowe i wprowadził "Lokata
    >Codziennie Zarabiająca" z oprocentowaniem 3,75%. Nie jest to dużo ale i tak
    >więcej w stosunku do np. mBanku.

    ...ale mniej w stosunku do Eurobanku

    >Zupełnie nie zrozumiały m jest, dlaczego taką lokatę można założyć tylko przez
    >telefon lub osobiście w placówce (po odbyciu stosownej pielgrzymki).

    w EB się da. Dlaczego tak Ci zależy na BZWBK?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2010-10-26 10:39:12
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 26 Oct 2010 00:38:32 +0200, jurek napisał(a):

> [...]
    > Czy ta lokata pojawi się w BZWBK24 i kiedy ? Czy może też, bank nie
    > zamierza w ogóle udostępniać tej lokaty jednodniowej w kanale

    W tym banku tak już jest, że 90% rzeczy to można załatwić tylko w
    oddziale, niestety.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2010-10-26 11:17:33
    Temat: Re: [BZWBK} Lokata Codziennie Zarabiaj?ca - telefonicznie lub pielgrzymuj?c do oddzia?u
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W tym banku tak już jest, że 90% rzeczy to można załatwić tylko w
    > oddziale, niestety.

    poczekajcie, może zespół BZWBK nam wyjaśni dlaczego w TAKIEJ sprawie
    trzeba się fatygować do placówki?!

    skoro BZWBK chce uchodzić za taki hiper nowoczesny to jaki jest cel ww.
    działania?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-10-27 12:25:37
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "jurek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy może też, bank nie zamierza w ogóle udostępniać tej lokaty
    > jednodniowej w kanale internetowym dla posiadaczy BZWBK24 ?

    Ach ci Polacy, zawsze narzekają.
    Ja uważam, że bank podszedł bardzo profesjonalnie do tematu, bo nie wymaga
    codziennych odwiedzin w celu odnowienia lokaty na kolejny okres ;)

    Miroo

  • 6. Data: 2010-11-02 10:18:30
    Od: Marcin Stawny <m...@U...onet.pl>

    W dniu 2010-10-26 00:38, jurek pisze:
> [...]
    > Czy może też, bank nie zamierza w ogóle udostępniać tej lokaty jednodniowej w
    > kanale internetowym dla posiadaczy BZWBK24 ?

    Aż z ciekawości zadzwoniłem na infolinię - dowiedziałem się, że nie ma i
    w przyszłości raczej nie będzie. Po poproszeniu o uzasadnienie
    powiedziano mi, że najlepiej złożyć reklamację, co też uczyniłem.
    Jak przyjdzie uzasadnienie, to postaram się je tu opisać.

    --
    Marcin Stawny
    http://marcinstawny.com

  • 7. Data: 2010-11-08 08:51:12
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    Wdrażając każdy nowy produkt do oferty banku dążymy do tego aby
    udostępnić go w każdym kanale dystrybucji. Zapewnienie integracji
    międzykanałowej w banku jest jednak często dużym wyzwaniem i wiąże się
    z zapewnieniem odpowiednich mechanizmów informatycznych. Dla kanału
    internetowego potrzebujemy więcej czasu. Pracujemy obecnie nad tym aby
    udostępnić sprzedaż Lokaty Codziennie Zarabiającej także w BZWBK24.
    Data udostępnienia tego kanału nie została jeszcze ustalona. Prosimy
    śledzić nasz Blog (blog.bzwbk.pl) lub bzwbk.pl gdzie opublikujemy
    termin gdy tylko zostanie ostatecznie określony.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK

  • 8. Data: 2010-11-09 16:16:13
    Od: Marcin Stawny <m...@U...onet.pl>

    W dniu 2010-11-08 09:51, Zespol_BZWBK pisze:
> [...]
    > termin gdy tylko zostanie ostatecznie określony.
    >
    > Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:

    I właśnie taką dokładnie odpowiedź dostałem dzisiaj od bardzo miłej Pani
    z BZWBK. Oznacza to, że trzeba poczekać aż się na BZWBK24 taka lokata
    pojawi.

    Marcin Stawny