  • 1. Data: 2010-10-25 17:47:30
    Temat: CITI - pogubilem sie
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    NOWE CITI - wszystko fajnie, podoba mi się, ale dziś się pomyliłem, i
    zleciłem na jutro przelew większy, niż kwota dostępna.
    Szukam historii - i nie widzę. Bo szukam listy przyszłych przelewów - jak
    anulować ten mój, błędny, zbyt duży przelew? Którędy przeklikać się przez
    serwis?

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

    Proszę o wsparcie
    mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

    Dziękuję za donację.

  • 2. Data: 2010-10-25 18:51:06
    Temat: Re: CITI - pogubilem sie
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Czesuaw P. pisze:
> [...]
    > Szukam historii - i nie widzę. Bo szukam listy przyszłych przelewów -
    > jak anulować ten mój, błędny, zbyt duży przelew? Którędy przeklikać się

    Poszukaj w kalendarzu pod jutrzejszą datą.

    Oczywiście możesz też spokojnie założyć, że przelew na kwotę ponad
    dostępne saldo się nie wykona, więc w zasadzie nie ma się czym martwić.
    Jak znam ten bank, to pewnie nawet do Ciebie w tej sprawie zadzwonią. :-)

    --
    MiCHA