eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZ WBK - niesłuszne wypowiedzenie - co zrobić? › Re: BZ WBK - niesłuszne wypowiedzenie - co zrobić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!n
    ews.onet.pl!not-for-mail
    From: "Pararobert" <p...@U...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZ WBK - niesłuszne wypowiedzenie - co zrobić?
    Date: Wed, 19 Feb 2003 20:40:34 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 30
    Sender: p...@p...onet.pl@pb67.slupsk.cvx.ppp.tpnet.pl
    Message-ID: <b30mj9$49j$1@news.onet.pl>
    References: <b2t4nj$cia$1@news.onet.pl> <b2t5uv$kgv$1@topaz.icpnet.pl>
    <b2t8ln$o6p$1@news.onet.pl> <b2u1a9$s4u$1@news.onet.pl>
    <b2vkn6$6ue$1@news.onet.pl>
    Reply-To: "Pararobert" <p...@U...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb67.slupsk.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1045683625 4403 213.76.127.67 (19 Feb 2003 19:40:25 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 19 Feb 2003 19:40:25 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:229466
    [ ukryj nagłówki ]

    Cześć.
    > w wyciągach miesięcznych przychodziło coś w stylu:
    > -3pln za prowadzenie konta (którego nie otwierałem)
    > +3pln przeksięgowanie z czegoś tam)
    > saldo 0pln
    > aż tu nagle:
    > saldo -43 (około)
    > i wezwanie do spłaty.
    No i nie zastanowiło cię to, że na "martwym" koncie są jakies operacje? Jest
    to normalna operacja w systemie ZORBA - nie można Cię zdebetować jeśli mas
    zero na rachunku, więc wszystko idzie na r-k należności od klienta. Stąd
    masz wezwanie do zapłaty. I normalnego classica... :) Jesli masz absolutną
    pewność, że nie podpisałeś umowy na ROR to smaruj do Dyrektora i każ mu
    wyjaśnić fakt, że otwiera się na ciebie jakieś konta bez umowy.


    > co do systemu to tak zostałem poinformowany (przez panią w oddziale), że
    > podliczył to konto jako używane i chce mnie obciążyć. A że był zmieniany
    to
    > sam to odczułem, jak chciałem wpłacić USD to zajęło to ok 30 min. (pani
    była
    > "świeża" w systemie - a może nowa?)
    Wpłata na twój r-k walutowy? jeśli tak to musiał być poniedziałek po
    przejściu na niwy system. Ja bym jej wybaczył, ale nie zapomniał do końca
    życia... ;-)

    Pozdrówka
    Pararobert


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1