    From: "mwi" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZ WBK - niesłuszne wypowiedzenie - co zrobić?
    Date: Wed, 19 Feb 2003 11:01:52 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@212.244.56.3

    > Jak dobrze zrozumiałem to otworzono Ci konto bez Twojej zgody na piśmie?
    No
    > to zapytaj się dyrektora oddziału, jak to jest, że otwiera się konta na
    > martwe dusze. Nie chce mi się wierzyć, że nie podpisałes umowy o
    prowadzenie
    > rachunku - nawet, jeśli Ci sugerowano, że będzie to rachunek martwy.
    jak w mojej odp. wyżej tak było

    > Rok temu za prowadzenie takiego rachunku (chyba, że było to konto dla
    > studenta - ale jak widzę to raczej nie) również pobierano opłaty a fakt,
    że
    > miałeś na wyciągu "0" wcale nie oznaczało, że nie miałeś debetu - "0" na
    > wyciągu oznacza "0" dostępnych środków. Jak byś popatrzył uważnie na
    > wyciągi, to powinieneś zauważyć, że na samym końcu masz księgowania. To
    były
    > opłaty które szły na konto windykacyjne.
    w wyciągach miesięcznych przychodziło coś w stylu:
    -3pln za prowadzenie konta (którego nie otwierałem)
    +3pln przeksięgowanie z czegoś tam)
    saldo 0pln
    aż tu nagle:
    saldo -43 (około)
    i wezwanie do spłaty.

    > System nie ma nic do tego - różni się od SEZAMU/ZORBY tylko tym, że jest
    > czytelniejszy dla klienta i dla klienta.
    co do systemu to tak zostałem poinformowany (przez panią w oddziale), że
    podliczył to konto jako używane i chce mnie obciążyć. A że był zmieniany to
    sam to odczułem, jak chciałem wpłacić USD to zajęło to ok 30 min. (pani była
    "świeża" w systemie - a może nowa?)

    > Pozdrawiam
    > Pararobert

    pzdr