    From: "Pararobert" <p...@U...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZ WBK - niesłuszne wypowiedzenie - co zrobić?
    Date: Tue, 18 Feb 2003 20:25:06 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@pb132.slupsk.cvx.ppp.tpnet.pl

    Cześć.

    Jak dobrze zrozumiałem to otworzono Ci konto bez Twojej zgody na piśmie? No
    to zapytaj się dyrektora oddziału, jak to jest, że otwiera się konta na
    martwe dusze. Nie chce mi się wierzyć, że nie podpisałes umowy o prowadzenie
    rachunku - nawet, jeśli Ci sugerowano, że będzie to rachunek martwy.
    Rok temu za prowadzenie takiego rachunku (chyba, że było to konto dla
    studenta - ale jak widzę to raczej nie) również pobierano opłaty a fakt, że
    miałeś na wyciągu "0" wcale nie oznaczało, że nie miałeś debetu - "0" na
    wyciągu oznacza "0" dostępnych środków. Jak byś popatrzył uważnie na
    wyciągi, to powinieneś zauważyć, że na samym końcu masz księgowania. To były
    opłaty które szły na konto windykacyjne.

    System nie ma nic do tego - różni się od SEZAMU/ZORBY tylko tym, że jest
    czytelniejszy dla klienta i dla klienta.

    Pozdrawiam
    Pararobert