  • 1. Data: 2011-07-02 06:40:36
    Temat: [BZ WBK] Konto <30 - płatna karta debetowa?
    Od: "D@w!d J@$" <x...@g...com>

    Witam.
    W historii konta (RORu) w BZ WBK "Konto <30" z DARMOWĄ zwykłą debetówką
    mam pobraną opłatę w wysokości 25 PLN za tą właśnie kartę...darmową
    przecież! O co chodzi?! Fakt, faktem... przysłali mi nową KK bo stara
    straciła już swoją ważność. Ale opłaty roczne ściągali za nią właśnie z
    rachunku KK a nie RORu! Tym bardziej, że w tytule przelewu... numer
    karty pasuje do debetówki a nie do KK? Wysłałem e-mail z zapytaniem...
    czekam tydzień. Do oddziału pewnie też się wybiorę - ale nie chciałbym
    wyjść na głupka...ktoś się orientuje czy faktycznie jakiś regulamin się
    zmienił czy coś? Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-07-02 07:55:45
    Temat: Re: [BZ WBK] Konto <30 - płatna karta debetowa?
    Od: "Sinus " <s...@g...pl>

    D@w!d J@$ <x...@g...com> napisał(a):
    > mam pobrana oplate w wysokosci 25 PLN za ta wlasnie

    To pewnie nie jest Twoja pierwsza karta do konta, dlatego pobrali opłatę. Też
    się tak kiedyś nadziałem, nawet zmieniając typ rachunku i zamawiając kartę
    zapłacimy za wydanie jeśli kiedyś do tego numeru rachunku była inna karta
    przypisana.

    Jeśli jest inaczej to oczywiście reklamuj.

    --
    Sinus

  • 3. Data: 2011-07-02 08:18:51
    Od: " jk" <j...@g...pl>

    Nic się nie zmieniło.

    Po prostu pobrali opłatę na kolejne dwa lata:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/doc/tar
    yfa_dla_ciebie.pdf (strona
    17.)
    Założyłeś pewnie kartę przed 30-06-2009

  • 4. Data: 2011-07-02 08:47:52
    Od: "D@w!d J@$" <x...@g...com>

    W dniu 02.07.2011 09:55, Sinus pisze:

    > To pewnie nie jest Twoja pierwsza karta do konta, dlatego pobrali opłatę.

    Pierwsza moja karta w BZ WBK (nie licząc KK)... ważna od 06/09 do 06/13.
    Kurde... wkurzyłem się... a taki miły Pan przy podpisywaniu umowy
    powiedział, że 3 transakcje bezgotówkowe i karta za free. Trochę mnie
    wpienili :| Tym bardziej, że zrezygnowałem "dla zasady" z karty mBanku
    bo "chcieli" zdzierać 2 PLN / m-ąc. Trzeba te regulaminy jednak czytać
    szybciej...

    Opłata nie podlega pewnie zwrotowi?
    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2011-07-02 08:48:28
    Od: "D@w!d J@$" <x...@g...com>

    W dniu 02.07.2011 10:18, jk pisze:
    > Nic się nie zmieniło.
    >
    > Po prostu pobrali opłatę na kolejne dwa lata:
> [...]

    I już wszystko jasne :/ Dziękuję ślicznie. Pozdrawiam.