  • 1. Data: 2003-01-26 20:08:58
    Temat: Re: BRE a BPHPBK. Fuzja?
    Od: Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl>

    l...@p...onet.pl wrote:

    > Czy slyszeliscie cos o tym ze bre polaczy sie z bph?
    > moze wtedy bedzie mozna wplacac w bph na konto w mBanku no i wyplacac kase z
    > bankomatow bph?
    > to realne? czy tylko slodkie marzenia:)

    Mam nadzieje, ze sie nie polacza. Jeden z lepszych bankow w Polsce /bph/ ma sie
    laczyc z "prawie" bankrutem ? Chyba, ze o to wlasnie chodzi - aby BRE popadl w
    powazne tarapaty i wtedy go tanio przejac...

  • 3. Data: 2003-01-26 20:49:42
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    l...@p...onet.pl wrote in

    > Czy slyszeliscie cos o tym ze bre polaczy sie z bph?

    Tak.

    > moze wtedy bedzie mozna wplacac w bph na konto w mBanku no i wyplacac
    > kase z bankomatow bph?

    Za wczesnie o tym mowic.

    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 4. Data: 2003-01-26 20:54:18
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b11ho3$nak$1@news.tpi.pl, Kasia <k...@w...pl>:
    > Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale dlaczego nagle można by wpłacać na konto w mBanku ? - teraz
    > przecież też jest BRE bank .. i zlewają wpłaty gotówki ... Co do
    > bankomatów - to w przypadku fuzji całkiem realne

    Wiesz, tych oddziałów BRE jest niedużo i mogłyby nie podołać. Mimo wszystko
    SL (chyba) zapowiadał na którymś z ostatnich czatów, że będą wpłaty gotówki
    w BRE.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-01-26 20:56:19
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

> [...]

    też jest BRE bank .. i zlewają wpłaty gotówki ... Co do bankomatów - to w

    Pozdroofka
    Kasia Skalska

  • 6. Data: 2003-01-26 20:56:50
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kasia wrote:
    > Ale dlaczego nagle można by wpłacać na konto w mBanku ? - teraz
    > przecież też jest BRE bank .. i zlewają wpłaty gotówki ... Co do
    > bankomatów - to w przypadku fuzji całkiem realne

    Witaj Kasiu ponownie! :)

    No po takim polaczeniu to powstalby chyba najwiekszy bank w Polsce (a
    przeciez sa jeszcze banki hipoteczne - ktorch nazw nie wypowiem ;)

    A wlaty moglyby byc - zeby poprawic konkurencyjnosc.

    P.S. Aczkolwiek ja tam czekam na Inteligo - gdyby nie te oplaty za
    przelewy - teraz to polski bank - a jak to sie rzeklo "Teraz Polska" !
    :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 7. Data: 2003-01-26 21:12:27
    Od: Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl>

    Michal 'Amra' Macierzynski wrote:

> [...]
    > zwolniony z Citi Banku (z oooogromnymi profitami) - ze gdyby zadzwonil
    > jakis headhunter z propozycja pracy w BRE - to wyslal by go na palme
    > ;)
    > Grunt to dobry HR hlehlehle
    >
    > zysk BRE Banku: (http://gielda.onet.pl/4,35,spolki.html)
    > 1997 146 mln zlotych
    > 1998 205 mln zlotych
    > 1999 665 mln zlotych
    > 2000 355 mln zlotych
    > 2001 336 mln zlotych
    > 2002 ok 200 mln straty
    >
    > zysk BPH (duzo wiekszego banku - zwlaszcza po polaczeniu z PBK)

    Przeciez BRE to wydmuszka. Szkoda, ze tego nie widzisz

  • 8. Data: 2003-01-26 21:43:54
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Pawel Sztabinski" <p...@p...onet.pl> napisał

    > Mam nadzieje, ze sie nie polacza.

    To zalezy od zagranicznych akcjonariuszy tych bankow. A wlasciwie, to od
    akcjonariusza tych zagranicznych bankow ;))

    > Jeden z lepszych bankow w Polsce /bph/ ma sie
    > laczyc z "prawie" bankrutem ?

    Jaki bankrut ?!! BRE po raz pierwszy w historii odnotowało stratę, a do
    upadlosci droga baaaaardzo daleka ;P

    > Chyba, ze o to wlasnie chodzi - aby BRE popadl w
    > powazne tarapaty i wtedy go tanio przejac...

    Bzdura. To wlasnie zagraniczne banki (akcjonariusze bphpbk i bre) maja
    kłopoty....

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

    Ps. zob. sobie wyniki innych bankow (KB, BGŻ, Nordea, BIG/Millennium, InvestB
    ... ) i nie tylko bankow ale innych duzych przedsiebiorstw. Wedle Twojej teorii
    wiekszosc z nich powinna byc juz w upadlosci ;))

  • 9. Data: 2003-01-26 21:44:51
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

  • 10. Data: 2003-01-26 21:49:49
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Witek wrote:
> [...]
    > BIG/Millennium, InvestB ... ) i nie tylko bankow ale innych duzych
    > przedsiebiorstw. Wedle Twojej teorii wiekszosc z nich powinna byc

    Czasami zaluje, ze studiowalem ekonomie - zycie byloby prostsze.
    Zadnej szarosci - tylko kolor bialy albo czarny :D

    P.S. Chcialbym jeszcze zauwazyc jesli mozna, ze nie tak dawno PKO BP
    mial duze straty + byl objety programem naprawczym NBP.

    Ale z drugiej strony - w zarzadzie BRE jest pani A. Kos - dawniej
    rzeczni prasowy i szef od komunikacji - zobaczymy jak sobie poradza z
    ta niewatpliwa sytuacja kryzysowa.

    Kiedys mogli miec w d*** rynek detaliczny - bo inwestorow i klientow
    bylo latwo przekonac (zapewne jest latwo przekonac), natomiast z
    klientami detalicznymi tak latwo nie jest.

    BPHPBK tez jakos z rzecznikiem ma klopoty... W koncu go znalezli - ale
    poszukiwania z tego co wiem byly dluuugie. Pewnie sie szykuje jakies
    "cos" :D

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow