  • 1. Data: 2003-01-26 19:22:43
    Temat: O funduszach
    Od: "Toomaas" <T...@p...internetdsl.pl>

    Witam

    Czy jest jakaś stronka prezentująca większość funduszy inwestycyjnych (
    rentowność za ostatnie lata, status, opłaty, prowizje itp. ). Chodzi mi o w
    miarę obiektywną stronkę, bo to co znalazłem traktuje bardzo wyrywkowo, a
    prezentowane dane są bardzo naiwne.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-01-26 19:39:54
    Temat: Re: O funduszach
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b11cgn$6p0$1@news.lublin.pl, Toomaas <T...@p...internetdsl.pl>:
> [...]
    > Chodzi mi o w miarę obiektywną stronkę, bo to co znalazłem traktuje
    > bardzo wyrywkowo, a prezentowane dane są bardzo naiwne.

    np. tfi.hoga.pl
    bankier.pl
    expander.pl
    money.pl

    w tych serwisach iść do fundusze

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-01-26 21:15:52
    Od: "Domel" <r...@k...net.pl>

    ranking funduszy

    http://www.fundstar.pl/

  • 4. Data: 2003-01-26 21:31:17
    Temat: Odp: O funduszach
    Od: "E.Hetnał" <e...@o...pl>

    Ale coś ta stronka nieświeża - tak ze dwa, trzy miesiące do tyłu :))

    eha

    ---