eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBRE Bank wprowadza dla kart płatniczych technologię 3D Secure › Re: BRE Bank wprowadza dla kart płatniczych technologię 3D Secure
  • Data: 2005-04-14 16:12:07
    Temat: Re: BRE Bank wprowadza dla kart płatniczych technologię 3D Secure
    Od: "Franz " <f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Nyczaj <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Różnica tkwi w rodzaju chipa i zabezpieczeniach karty.

    No tego to sie akurat sam domyslam :)
    Chodzi mi po prostu o to czy wprowadzenie kart chipowych przez banki jest
    rzeczywiscie tak kosztowne jak to mafia bankowa maluje czy to tylko pic na
    wode. Czy chipy w tak-takach i kartach telefonicznych sa rzeczywiscie 100x
    bardziej prymitywne i 100x tansze ze wdzieraja sie na rynek drzwiami i oknami?

    Tak mi sie wydaje ze na pozostaniu jeszcze przez jakis czas przy
    niebezpiecznej technologii komus wyraznie zalezy.

    Franz