  • 11. Data: 2004-01-23 16:57:07
    Temat: Re: [BPHPBK] wyjątki z nowej TOiP
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Jacek"
    > 1. Udostępnienie skrzynki pocztowej 1 zł miesięcznie.

    ciekawe z czego mi sciagna skoro rachunek zamkniety a skrzynka dziala ;-)
    *** blad ***

  • 12. Data: 2004-01-26 10:00:34
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > ciekawe z czego mi sciagna skoro rachunek zamkniety a skrzynka dziala ;-)

    Najpierw BIK, potem komornik. Bój się :-)

    Jacek

  • 13. Data: 2004-01-27 11:41:44
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 23 Jan 2004 17:57:07 +0100, blad napisał(a):
    > Użytkownik "Jacek"

    > ciekawe z czego mi sciagna skoro rachunek zamkniety a skrzynka dziala ;-)

    A gdzie ta cała skrzynka? Mam nadzieję że domyślnie jej nie ma? Bo jakiś
    szmelc za 1zł to mnie nie interesuje...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 14. Data: 2004-01-27 11:45:56
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > A gdzie ta cała skrzynka? Mam nadzieję że domyślnie jej nie ma? Bo jakiś
    > szmelc za 1zł to mnie nie interesuje...

    https://sezam.pl/profil/login/
    ale trzeba się samadzielnie "zmigrować" z DrQ. Maila nie dostałeś?

    Jacek

  • 15. Data: 2004-01-27 12:37:40
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > https://sezam.pl/profil/login/
    > ale trzeba się samadzielnie "zmigrować" z DrQ. Maila nie dostałeś?

    Ja się nie zmigrowałem, a mimo to w moich danych jako kontaktowy
    adres e-mail widnieje @sezam.pl...

    A.

  • 16. Data: 2004-01-27 13:11:41
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 27 Jan 2004 12:45:56 +0100, Jacek napisał(a):

    > https://sezam.pl/profil/login/
    > ale trzeba się samadzielnie "zmigrować" z DrQ. Maila nie dostałeś?

    Nie używałem w ogóle skrzynki w drq... Teraz widzę że na http://mail.drq.pl/
    nic użytecznego nie ma, więc pewnie bym musiał specjalnie kombinować żeby w
    ogóle się tam móc zalogować i przekonwertować ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl