  • Data: 2005-12-30 00:29:06
    Temat: Re: [BPH] uslyszeli czy co?
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 Dec 2005 00:33:14 +0100, Marcin Nowakowski
    <m...@U...net.pl> wrote:

    >O, a czemu na Niego? To niezwykle miły i przyjemny człowiek :) (tak,
    >wiem, zapewne masz na myśli opłaty w TOiP, ale zdaje się, że jest ona
    >zatwierdzana m.in. przez Zarząd, a nie wyłącznie Prezesa).

    Teoretycznie Prezes Zarządu odpowiada za wszystko. Tak, to on jest
    odpowiedzialny za to, że internet nie działa jak trzeba, że panienka
    na infolinii jest niekompetentna, wreszcie za ukradzione klientom
    pieniądze. Za to właśnie bierze wielką kasę, że jest za wszystko
    odpowiedzialny. Choć tak praktycznie rzecz biorąc, to jest to
    odpowiedzialność wyłącznie wirtualna.

    PG