  • 1. Data: 2008-08-18 15:08:48
    Temat: BPH, klucz, komponent, sezam i linux
    Od: kenubi <n...@n...pl>

    No to pierdykneli nowością.
    Coś mi się czuje, że z dostępu do Sezam'a z Linuksa to była przeszłość.

    A. 12-08-2008 Coś nie bangla , kur.. krzyczy o klucze i nie podpisuje
    dyspozycji

    B. Dzwonię na infolinie BPH, tłumoczę, że firefox 3 + linux, dowiaduję się ,
    że zmienili "komponent", wysyła mi na mejla 2 pliki "Pan to wgra do
    katalogu firefox'a" .
    Zagladam do mejla: jest 1 x plik.XPT + 1 x PLIK.DLL - co mam zrobić z tym
    DLL? dobra może jednak jakiś wrapper go czyta - już się domyśliłem, że Pani
    odpowiedziała/wysłała mi standardową przesyłkę "jak wszystkim [z windows]".

    C. Oczywiście KUPA ze wszystkiego, zezwolenia dla witryny bph.pl mam
    ustawione wszędzie w firefoxie, jest nawet napis "komponent:OK" - ale to
    jest tylko kant bo efektów brak.

    D. gdzieś ok 13-14 sierpnia, logując się z MAC'a / OS X 10.3 + Safari (w
    domu) wyskakuje mi okienko, że bla bla bla od 08-08-2008 zmienił się
    komponent. RYCHŁO W CZAS POINFORMOWALI.

    E. 18-08-2008 (czyli dziś)
    Ktoś/coś pisał, że temat podpisywania dyspozycji przez koszyk (inaczej się
    zawieszało) powodował stary typ wygenerowanego klucza.
    W takim razie lecę sobie do ustawień i postanawiam wygenerować drugi [nowy]
    klucz (poprzedni jest z 2004r) - może coś to da ... i zdziwiłem się bo ..
    nie ma już repozytorium banku. Mam do wyboru :) "Nośnik lokalny"
    Na razie rezygnuję z generowania drugiego klucza.

    Czy ktoś już namierzył problem? Nie chce mi się gadać z infolinią "pan
    kliknie mój komputer, dysk C .."

  • 2. Data: 2008-08-19 05:58:19
    Temat: Re: BPH, klucz, komponent, sezam i linux
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Sie, 17:08, kenubi <n...@n...pl> wrote:

    > Czy ktoś już namierzył problem? Nie chce mi się gadać z infolinią "pan
    > kliknie mój komputer, dysk C .."

    Gdy jeszcze mialem tam konto to i mail i telefonicznie, prosilem o
    odpowiedz lub przelaczenie do informatyka znajacego sie na Linuxie.
    Dzialalo - wtedy chodzilo o polonizowanie bebechow Linucha, zeby
    komponent dzialal prawidlowo.

  • 3. Data: 2008-08-19 09:43:19
    Od: p...@g...com

    On 19 Sie, 07:58, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > odpowiedz lub przelaczenie do informatyka znajacego sie na Linuxie.
    > Dzialalo - wtedy chodzilo o polonizowanie bebechow Linucha, zeby

    Niestety mam ten sam problem (Ubuntu). Przetestowałem już usuwanie
    wszystkich dotychczasowych plików "cooki", działanie na Operze,
    firefoxie 2 i 3 i nic. Ktoś znów dał ciała. Przyłączam się do prośby o
    jakieś rozwiązanie.

  • 4. Data: 2008-08-19 21:29:31
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Tue, 19 Aug 2008 02:43:19 -0700 (PDT), p...@g...com napisał:

> [...]
    > wszystkich dotychczasowych plików "cooki", działanie na Operze,
    > firefoxie 2 i 3 i nic. Ktoś znów dał ciała. Przyłączam się do prośby o

    Mam to samo, napisałem już pismo, że skoro nie chcą obracać moimi pieniędzmi,
    będzie nimi obracał kto inny.

    --
    begin 755 signature.exe
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 5. Data: 2008-08-19 22:17:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Verox" <a...@b...veroxsystems.com> napisał w
    wiadomości news:slrngamese.k48.antispam_verox@matrix.veroxsyste
    ms.com...

    > Mam to samo, napisałem już pismo, że skoro nie chcą obracać moimi
    > pieniędzmi,
    > będzie nimi obracał kto inny.

    Co zawiera załącznik?

  • 6. Data: 2008-08-19 22:30:28
    Od: kjonca <k...@g...com>

    On 20 Sie, 00:17, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Verox" <a...@b...veroxsystems.com> napisał w
    > wiadomościnews:slrngamese.k48.antispam_verox@matrix.
    veroxsystems.com...
    [...]

    > Co zawiera załącznik?

    Sygnalizuje błąd w Twoim outloku. A tak serio nie ma żadnego
    załącznika.
    KJ

  • 7. Data: 2008-08-20 04:09:24
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Wed, 20 Aug 2008 00:17:56 +0200, Robert Tomasik napisał:
    > Użytkownik "Verox" <a...@b...veroxsystems.com> napisał w
    > wiadomości news:slrngamese.k48.antispam_verox@matrix.veroxsyste
    ms.com...

    > Co zawiera załącznik?

    Sygnaturke :-)
    Poprawną, z delimiterem

  • 8. Data: 2008-08-20 06:33:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    <r...@g...pl> wrote:

    >Co zawiera załącznik?

    Pytaj swojego outlooka, to on produkuje 'załącznik'
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 10. Data: 2008-08-20 09:12:03
    Od: kenubi <n...@n...pl>

    p...@g...com wrote:

> [...]
    > wszystkich dotychczasowych plików "cooki", działanie na Operze,
    > firefoxie 2 i 3 i nic. Ktoś znów dał ciała. Przyłączam się do prośby o

    (Archlinux -zaktualizowany)
    A jaki masz klucz? w repozytorium czy lokalny?
    Ja odpaliłem X z konta roota (nigdy na nim nie były jeszcze uruchamiane i
    było czysto w katalogu domowym) i w świeżo założone katalogi firefoxa
    wgrałem (normalnie w każdy katalog i podkatalog) i załozyłem jeszcze
    chyba "plugins" i tam też wgrałem te pliki .XPT i .DLL.
    Potem pozagladałem do plików konfiguracyjnych firefoxa [ogólnie], i
    dedukując i metodą czołgową też - gdzie może szukac czegoś powgrywałem w
    katalogi instalacyjne tj. np.
    /usr/lib/firefox...
    /usr/lib/mozilla/..
    /usr/share/mozilla/..
    itd.
    i tez wypełniłem chyba każdy katalog tymi otrzymanymi plikami.
    Oczywiście gówno dało a ja sobie syfie po dysku.
    Raz mi problem ustąpił po aktualizacji javy ale teraz mam Sun 1.6u7 i nic
    nowszego [z javy] nie jest bezpośrednio dostępne ("bąbelki" w javie
    oczywiście działają).

    Aha, z Mac + OS X 10.4.11 (poprzednio omskneło mi sie i napisałem 10.3) +
    Safari 3.x - działa, z Firefox'a (2.x) na Mac'u - poprzednio nie działało
    podpisywanie (przez koszyk chyba też) - wieszał się - teraz nie
    sprawdzałem.
    m.

  • 9. Data: 2008-08-20 09:12:03
    Od: kenubi <n...@n...pl>