  • Data: 2004-11-11 17:50:03
    Temat: Re: BPH i promocja ;-)
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No co więcej mozna - jak Ci zaproponowali 6 miesięcy bez opłat za konto to
    jak otworzysz przez 6 miechów masz za darmo. Ale jak w ciągu roku po ustaniu
    promocji zrezygnujesz z konta - wtedy opłata 50zł (taki hak w większości
    promocji do kont)
    Konto srebrne jest dość dobre - bankowość interetowa free (przelewy za
    darmo) itd - więcej dowiesz się ze stroby Banku lub w swoim 'ulubionym'
    Oddziale. Po promocji opłata wynosi 9,95 zł.

    A tu masz link do srebrnego
    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/rachunki_o
    sobiste/srebrny_sezam