  • Data: 2002-01-20 16:43:28
    Temat: Re: [BPH] bankowość telefoniczna
    Od: :-=wojo=--: <"(usun to jak do mnie piszesz) wojo_k"@skrzynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

    j...@p...onet.pl wrote:

    > Zdecydowałem się na 'bankofon'.Przeważyła możliwość bezpłatnej zmiany zleceń
    > stałych. Wczoraj wizyta w oddziale, dzisiaj rano procedura aktywacji i usługa
    > działa. Jedyny minus tej procedury to, moim zdaniem, to że 6-cyfrowe hasło
    > (używane jak mi się wydaje do przelewów) podaje się otwartym tekstem podczas
    > wizyty w oddziale i na dodatek jest ono umieszczane w umowie. Bezpieczne to nie
    > jest.
    >
    > Jacek

    Bezplatne bodaj do konca promocji........
    Jak sie upowszechni rowniez nie bedzie bezproblemowe - raczej za wiele telefonistek
    to nie beda mieli a koszt polaczenia sobie tez do tego dolicz... i sygnal chwilowo
    wszystkie linie zajete - prosze czekac - cos jak na dezinfolini.
    Z uwagi ze nawet nie da sie u nich zlozyc stalego zlecenia o zmiennej wysokosc (a
    za stale o jednakowej kasuja) troszke ludzi skusi sie na ta usluge.

    Ogolnie stawiam na BPH - po fuzji w skali roku bedzie mial mniej klijentow niz
    przed - nowa polityka wyjscia na przeciw oczekiwani klijentow ;)