  • 1. Data: 2004-10-15 06:56:08
    Temat: [BPH] Wszystko maja niezle popaprane
    Od: "Fajas" <f...@e...pl>

    Jak na zakup jednej uslugi to niejasnosci ktore mnie spotkaly lekko za duzo
    jak na powazny bank.

    - Wniosek internetowy o KK przepadl bez wiesci
    - Wniosek zlozony w oddziale na podstawie historii innej KK bez problemu
    - Karta wyslana nie dotarla najprawdopodobniej poszla na adres
    korespodencyjny akademika w ktorym juz nie mieszkam 6 lat a maja go z czasow
    kiedy w tamtym okresie mialem ich ror
    - Reklamacja, przeniesienie wniosku duplikat karty, umowa slowna karta ma
    przyjsc do oddzialu banku i Opiekun Klienta zadzwoni do mnie z informacja,
    ze czeka na mnie.... mialo byc w trybie pilnym ;)
    - Mija 3 tygodnie cisza - telefon na infolinie obslugi kart: zapewnienia
    karta wyslana na adres korespodencyjny pytam czy na 100% umowa slowna byla
    inna Pan utwierdza mnie w przekonaniu, ze nie moze byc inaczej poniewaz taki
    ma adres wysylki w systemie...
    - Zapewnienia, ze ustali co sie stalo i oddzwoni
    - Cisza kolejne 2 dni ;)
    - Jeszcze jeden telefon na infolinie, ustalenia poprzednie nic nowego
    - Oki!kolejna wizyta w oddziale ;))) Juz 3 to dla mnie nieco za duzo ;)))
    wprawdzie milo bo w Zlotym Sezamie a z kompetencja to nie ma zbyt duzo
    wspolnego.
    - Zdziwienie.... Dysponentka zna soprawe ale niemoze sie ze mna
    skontaktowac: numer do pracy, numer do domu, e-mail, komorka niec nie
    skutkuje ;)))...
    - Pokazuje mi nasmarowany na kartce numer telefonu: stary numer z czasow
    studenckich nieuzywany od 6 lat (we wniosku podawalem aktualne dane)
    - Karta jest umowa podpisana, zobaczymy jak bedzie dalej mam nadzieje, ze
    nie bede musial sie juz nimi kontaktowac...

    Fajas

  • 2. Data: 2004-10-17 09:22:28
    Temat: Re: [BPH] Wszystko maja niezle popaprane
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Ciekawostką jest to, że tego wniosku raczuej nie da się złożyć bez wyrażenia zgody na
    przetwarzanie danych osobowych do celów
    marketingowych...
    JaC

  • 3. Data: 2004-10-17 15:43:18
    Od: "Fajas" <f...@e...pl>

    Kurcze to juz przegiecie!!!
    I jeszcze na koniec dostalem koperte z pinem od zastrzezonej karty tej ktora
    nie dotarla :((
    Dobrze, ze prawidlowa jeszcze sie znalazla..

    Fajas