  • Data: 2003-02-17 16:04:12
    Temat: Re: BPH PBK - zmiana oprocentowania
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Osiecki wrote:
> [...]
    [...]

    Juz mi się nie chce pisać. Mozesz poszukać postów mojego autorstwa w
    googlach.
    > [...]

    ^^^^^^^^^^^^^^^
    [...]

    > pieczątką potwierdzenie że taka operacja nastąpiła. Bo co - wrzucisz 1000zł,
    ^^^^^^^^^^^^^
    1000 PLN to nie jest "mała kwota" w tym kontekście.
    [...]

    > wleźć w debet zapomniawszy o jakimś zleceniu stałym (sytuacja hipotetyczna,
    > nie mam limitu debetowego :)
    Do tego się przydaje 3-ci eMax w mBanku .... na który wlewam pieniądze
    na przyszłe r-ki.

    [...]

    > Jak się już je znajdzie... :)

    > 10zł. Z tym że ja używam KK, liczy się dla mnie liczba oddziałów i
    > bankomatów.
    Nawet doliczając KK z BZWBK, której używam wychodzi taniej(58PLN/rok)
    . :-)
    A jeśli chodzi o liczbę oddziałów i bankomatów pkobp + mbank jest
    bezkonkurencyjne. :-P

    > Pozdrawiam,

    KJ