  • Data: 2003-04-27 09:40:03
    Temat: Re: BPH PBK Transakcje bankomatowe za granicą
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 27 Apr 2003 08:14:04 GMT, Krzysztof z Warszawy kw1618
    <k...@i...pl> napisał:

    > Oto przykład właśnie przed chwilą się o tym przekonałem badając wyciągi
    > bankowe;
    >
    > 50EUR wyciągnięte z bankomatu w Görlitz:
    > - kartą EC/MC Silver banku BPH PBK - zablokowano mi kwotę 230,09 zł czyli
    > 1
    > EUR=4,6018
    > - kartą Maestro banku BPH PBK - 213,52 czyli 1 EUR=4,2704

    W ramach jednego banku takie roznice???? Czy ten silver to moze kredytowka
    i stad wyzsza prowizja?

    > W jaki sposób najtaniej jest więc zaopatrywać się w lokalną walutę
    > podczas
    > wycieczek ?

    MAestro prepaid ING BS :-) Przynajmniej w krainie euro. Najwazniejszy
    ficzer to 3 % prowizji od wyplat gotowkowych + dosc korzystne kursy

    M.