  • 1. Data: 2005-06-14 12:06:22
    Temat: BOŚ- kredyt hipoteczny (w czym haczyk?)
    Od: "Graham" <z...@p...fm>

    Witam,

    Jestem po rozmowie z przedstawicielem banku i ich oferta jest bardzo, bardzo
    atrakcyjna:
    - oprocentowanie w CHF libor + 1% (cały okres kredytowania)
    - możliwość finansowania 100% wartości mieszkania
    - prowizja 0,75%
    - opłata za wcześniejszą spłatę 0,7% (nie ma znaczenia)
    - pozostałe opałaty jak wszędzie
    - brak wymaganej polisy na zycie (jestem jedynym żywicielem)

    Lepszej oferty żaden bank nie ma!

    CZy naprawdę będzie tak różowo?
    Ktoś z Was brał już kredyt w tym banku?

    Poproszę o opinie

    pzdrw

  • 2. Data: 2005-06-14 12:34:19
    Temat: Re: BOŚ- kredyt hipoteczny (w czym haczyk?)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Graham wrote:
    > CZy naprawdę będzie tak różowo?
    > Ktoś z Was brał już kredyt w tym banku?

    Poszukaj na Expanderze.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-06-14 12:43:23
    Od: "Graham" <z...@p...fm>

    > Poszukaj na Expanderze.

    coś masz konkretnego na myśli? Nic w internecie nie znalazłem (zawracać
    sobie głowę, czy nie)

    pzdrw

  • 4. Data: 2005-06-14 12:57:08
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Graham wrote:
    > coś masz konkretnego na myśli? Nic w internecie nie znalazłem
    > (zawracać sobie głowę, czy nie)

    http://www.expander.pl/expander/index.jsp?place=Lead
    11&news_cat_id=22&news_id=5170&layout=3b&page=text

    chodzi o stosowany w BOSiu spread

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-06-14 13:00:46
    Od: "Graham" <z...@p...fm>

    > http://www.expander.pl/expander/index.jsp?place=Lead
    11&news_cat_id=22&news_id=5170&layout=3b&page=text

    > chodzi o stosowany w BOSiu spread

    Tak, o tym wiedziałem. Przeliczałem sobie jednak tą róznicę ok 2 gr w
    stosunku np do BPH i i tak wychodzi dużo lepiej w BOŚ. Oprocentowanie w BPH
    jest dwa razy większe! Do tego nie muszę się ubezpieczać co już daje
    oszczędność ok 150/mc. Zastanawiam się jedynie czy nie ma gdzieś jakiegoś
    właśnie haczyka. Przedstawiciel te super warunki tłumaczył promocją, która
    ma im przynieść niezły udział w rynku kredytów mieszkaniowych. No, ale

    pzdrw

  • 6. Data: 2005-06-15 08:20:02
    Od: "Muchomor" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Graham" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > - możliwość finansowania 100% wartości mieszkania
    > - prowizja 0,75%
    > - opłata za wcześniejszą spłatę 0,7% (nie ma znaczenia)

    Dla Ciebie bez znaczenia, dla innych duze - ja np. wole wyzsze odsetki, a
    brak prowizji od wplat jednorazowych na pomniejszenie kredytu....
    Pozdr.
    Muchomor

  • 7. Data: 2005-06-15 10:41:44
    Od: "Graham" <z...@p...fm>

    >Dla Ciebie bez znaczenia, dla innych duze - ja np. wole wyzsze odsetki, a
    >brak prowizji od wplat jednorazowych na pomniejszenie kredytu....
    > Pozdr.

    Maly przelicznik;

    np. masz dodatkową kasę, którą chcesz przeznaczyć na wcześniejsza spłatę, np
    5000zł *0,7%tj. ....35zł opłaty. Dalej. Wpadła by Ci naprawdę nagle duża
    kasa 100 000, które przeznaczasz na spłatę. Opłata ...700zł. CZy to dużo w
    porównaniu z oprocentowaniem kredytu mniejszym o połowę niż w innym banku,
    który oferuje wcześniejszą spłatę bez opłat? Odpowiedz sobie sam.

    przykład:
    kredyt 200 000 zł
    oprocentowanie BOŚ 1,77% (CHF), w uproszczeniu odsetki roczne (np. w 1 roku)
    wyniosą ok. 3540zł (nie biorę różnic kursowych przy wypłacie kredytu i
    spłacie-te są w każdym banku oraz ryzyka kursowego)
    oprocentowanie np. BPH 3,22 %(CHF i założenia jak wyżej) odsetki wyniosą 6
    440zł. A to tylko pierwszy rok, a kredyt jest na wiele lat. Prawda, że
    odsetki w kolejnych latach będą się zmniejszać, ale to będzie dalej
    proporcjonalne do zadłużenia (prawie 50% mniej to chyba dużo).

    Jeśli wiesz, że będziesz więcej spałcał to przecież można krótszy okres
    kredytowania mieć.

    Ja decyzję w sprawie BOŚ prawie juz podjąłem. Studiuję obecnie ich umową
    kredytową.

    pzdrw

  • 8. Data: 2005-06-15 12:03:12
    Od: RobertR <R...@w...pl>

    Czy masz może tę umowę w wersji elektronicznej?
    Bo sam jestem bardzo zainteresowany zmianą banku.
    Z góry dzięki
    PS. Pisząc do mnie wytnij iksy z adresu.

    --
    Z pozdrowieniami
    RobertR.

    PS. Pisząc do mnie wytnij iksy z adresu.

  • 9. Data: 2005-06-15 12:58:20
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    > Czy masz może tę umowę w wersji elektronicznej?
    > Bo sam jestem bardzo zainteresowany zmianą banku.
    > Z góry dzięki

    Przylaczam sie do prosby - chetnie zobaczylbym ich umowe w formie
    elektronicznej.

    MarP

  • 10. Data: 2005-06-16 06:18:22
    Od: "harpy" <h...@g...pl>

    > Przylaczam sie do prosby - chetnie zobaczylbym ich umowe w formie
    > elektronicznej.
    >
    > MarP

    hmm, to jest gdzieś ta wersja elektroniczna - ja też jestem zainteresowany ?

    pozdr.