  • Data: 2003-07-04 07:42:56
    Temat: Re: BOS - czy on-line?
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > Tak. VE 1 zl miesiecznie, e-pakiet 7 zl.
    > W pakiecie srebrnym wiekszosc rzeczy jest platnych (lacznie z
    > przelewami), ale za to masz swojego osobistego opiekuna. (musisz
    > zagwarantowac tez wyzsze wplywy - masz VC, ktorej w e-pakiecie nie ma)
    > e-pakiet - to wlasnie raczej tylko rachunek pomocniczy do wyplaty na
    > przyklad kasy z bankomatow - niestety jako rachunek podstawowy nie
    > nadaje sie.

    potwierdzam - ja od zawsze podstawowy (pensja) mialem gdzie indziej ale po
    przelaniu wiekszosci to Fortis jest najwygodniejszy do pracy
    Srebrny daje ci mniejszy procent - e-pakiet ma 3,5% a na srebrnym jak
    przekroaczasz 10k PLN to overnight osiąga w porywach te 3,5%

    kazdy przelew na srebrnym 1,50, PZ 2 zł, bankomat 3,90 zamiast 0,00, opłata
    miesięczna tez większa bo 9 zl a nie 7.
    Opiekuna na e-pakiecie nie ma ale na maile ktos tam zawsze odpowie - nie
    musze czekac az przekazą opiekunowi, chciaz dzieki temu wcale szybciel nie
    odpowiadają.
    I dlatego po chyab 3 latach zmieniłem srebrny pakiet na e-pakiet
    *** blad ***