    From: kjonca <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BIK i interpretacja zapytań przez bank
    Date: Thu, 4 Sep 2008 09:44:30 -0700 (PDT)

    On 4 Wrz, 18:14, Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-
    invalid> wrote:
    [...]
    > Czy to faktycznie tak ma być? Czy banki faktycznie do sprawy podchodzą z
    > automatu - zapytanie, analiza na szybko, bach, klient ugotowany albo
    > nie? Bo jeśli tak, to brak mi słów...
    Mogę tylko spekulować ze tak.
    mniejsze kwoty - z automatu
    przy większych (np. kredyt hipoteczny) zapewne człowiek się nad
    raportem pochyli.

    Ja miałem sytuację odwrotną (chyba zresztą opisywałem na grupie)
    mimo, że z raportu bik wynikało, że mam więcej kredytów niż
    zadeklarowałem, to mille zadowoliło się tylko faktem, że status
    wszelkich kredytów jest "Normalny"