  • 1. Data: 2012-12-19 09:49:54
    Temat: BGŻOptima - zmiana oprocentowania
    Od: luc <b...@g...net>

    Dziś przyspamowali takim info:

    =======================
    Informujemy, że z dniem 19.12.2012 r. ulega zmianie oprocentowanie lokat terminowych
    BGŻOptima.

    Szczegóły nowego oprocentowania przedstawiamy poniżej:

    Rachunki Lokat Terminowych w złotych prowadzone w ramach Kont BGŻOptima:

    1. Lokata Jednodniowa - 4%
    2. Lokata standardowa, 1 Miesiąc - 4,5%
    3. Lokata standardowa, 3 Miesiące - 5,0%
    4. Lokata bezkarna, 3 Miesiące - 6,0%
    5. Lokata standardowa, 6 Miesięcy - 5,0% (niedostępna, dot. tylko odnowień)
    6. Lokata elastyczna, 6 Miesięcy - 5,0%/4,5%
    7. Lokata standardowa, 12 Miesięcy, 5,0%
    8. Lokata standardowa, 24 Miesiące - 5,0%
    =======================

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2012-12-19 11:28:24
    Temat: Re: BGŻOptima - zmiana oprocentowania
    Od: "Grzegorz B." <n...@n...pl>

    W dniu 2012-12-19 09:49, luc pisze:

> [...]
    > 6. Lokata elastyczna, 6 Miesięcy - 5,0%/4,5%
    > 7. Lokata standardowa, 12 Miesięcy, 5,0%
    > 8. Lokata standardowa, 24 Miesiące - 5,0%

    Może ktoś mi wyjaśni, jaki sens mają lokaty na 4 - 5 % skoro na samym
    koncie oszczędnościowym oprocentowanie wynosi 5,8%?

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 3. Data: 2012-12-19 15:11:09
    Od: TrzyLinie <t...@U...pl>

    W dniu 2012-12-19 11:28, Grzegorz B. napisał(a):
    > Może ktoś mi wyjaśni, jaki sens mają lokaty na 4 - 5 % skoro na samym koncie
    oszczędnościowym oprocentowanie wynosi 5,8%?

    Zakładamy dziś na stałe 4%, a oni nagle, jutro, obniżają konto oszczędnościowe
    do 2%... Jesteś do przodu :) Może o to chodzi?

    --
    TrzyLinie

  • 4. Data: 2012-12-19 15:20:28
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "TrzyLinie" <t...@U...pl> napisał w wiadomości

    > Zakładamy dziś na stałe 4%, a oni nagle, jutro, obniżają konto oszczędnościowe
    > do 2%...

    A pojutrze stwierdzaja siakąs dziwną ... dziure depozytową ;)

    Pozdro

  • 5. Data: 2012-12-19 17:44:58
    Od: TrzyLinie <t...@U...pl>

    W dniu 2012-12-19 15:20, Waldek napisał(a):
    > Użytkownik "TrzyLinie" <t...@U...pl> napisał w wiadomości
    oszczędnościowym oprocentowanie wynosi 5,8%?

    > A pojutrze stwierdzaja siakąs dziwną ... dziure depozytową ;)

    Albo duszą się od nadmiaru gotowizny, bo inni obniżyli do 1%... ;)

    --
    TrzyLinie