  • 21. Data: 2012-04-06 17:58:51
    Temat: Re: BGŻOptima 6.5% na koncie?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik " BGŻOptima" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:jlmfmr$q5i$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam serdecznie,
    >
    > Od dzisiaj do 10 lipca b.r. oprocentowanie wszystkich nowych środków do
    > kwoty
    > 40 tys. zł, które w okresie promocji zasilą Rachunek Główny w BGŻOptima,
    > będzie wynosić 6,5 proc. &#8211; przez cały czas trwania promocji, nie zaś
    > tylko w
    > ciągu dnia, w którym zostanie dokonana wpłata. Dotyczy to zarówno nowych,
    > jak
    > i obecnych klientów.

    A jak zerwe lokate jednodniowa i pozostawie te srodki na koncie
    oszczednosciowym to jak to bedzie liczone?

    MK

  • 22. Data: 2012-04-06 18:19:06
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 06 Apr 2012 17:58:51 +0200, MK napisał(a):

    > A jak zerwe lokate jednodniowa i pozostawie te srodki na koncie
    > oszczednosciowym to jak to bedzie liczone?

    http://www.bgzoptima.pl/binaries/oprocentowanie_BGZO
    ptima.pdf - patrz
    strona 2

  • 23. Data: 2012-04-06 18:29:16
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-06 18:19, jureq pisze:

    > http://www.bgzoptima.pl/binaries/oprocentowanie_BGZO
    ptima.pdf - patrz
    > strona 2

    Jednym słowem wypięli się na tych, którzy mięli ulokowane jakieś środki
    i nie chcieli zwiększać udziału. W związku ja uciekam we wtorek do
    Aliora na pół roku na 6.2%, a ewentualne środki dodatkowe będą leżeć na
    5.8% (co - trzeba im przyznać - dla KO jest dobrą ofertą).

  • 24. Data: 2012-04-06 19:32:47
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > http://www.bgzoptima.pl/binaries/oprocentowanie_BGZO
    ptima.pdf - patrz
    > strona 2

    Hehe... chyba chca zadowolic jednego akcjonariusza, bo inaczej nie widze
    sensu w maksymalizowaniu podatku. No, ale w koncu to nie ich pieniadze, wiec
    latwo im szastac nimi ;).

    MK

  • 25. Data: 2012-04-07 14:39:03
    Od: JB <j...@o...pl>

    Niestety nie widzę żeby naliczało się jakiekolwiek oprocentowanie na
    koncie !!! Kolejny raz brak przygotowania "kwerend" ??

  • 26. Data: 2012-04-07 15:07:04
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    JB wrote in
    by.googlegroups.com>
    > Niestety nie widzę żeby naliczało się jakiekolwiek oprocentowanie na
    > koncie !!!

    BGZ Optima to konto z miesieczna kapitalizacja odsetek.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 27. Data: 2012-04-07 15:14:50
    Od: JB <j...@o...pl>

    On 7 Kwi, 15:07, astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
    wrote:
    > JB wrote in
    by.googlegroups.com>

    > BGZ Optima to konto z miesieczna kapitalizacja odsetek.
> [...]

    Rozumiem i wiem, ale dotychczas wskazywało ile juz naliczono odsetek.

  • 28. Data: 2012-04-08 18:24:07
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Wrzucili już info na stronę:

    http://www.bgzoptima.pl/konto_oszczednosciowe/defaul
    t.aspx

    Xenocide

  • 29. Data: 2012-04-11 19:11:45
    Od: JB <j...@o...pl>

    Pojawiła się aktualizacja stanu naliczonych odsetek na koncie
    oszczędnościowym. Nareszcie.

    Odsetki naliczone:
    30,13 PLN