  • 1. Data: 2012-04-12 11:33:21
    Temat: BGZ zRabowany do konca ;)
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Dostawy orzeszkow zagrozone ? ;)
    ==
    Co"peratieve Centrale Raiffeisen-Boerenleenbank oraz Rabobank
    International Holding wezwały w środę do sprzedaży 17.262.669 akcji BGŻ,
    stanowiących 40,02% kapitału banku po 72,5 zł za akcję, poinformował bank w
    komunikacie.

    Celem wezwania jest osiągnięcie 100% akcji BGŻ.
    Mimo to "wzywający zamierzają utrzymać spółkę
    na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie", podano również.

    http://gielda.onet.pl/ostry-wzrost-kursu-akcji-bgz,1
    8726,5095826,1,news-detal

  • 2. Data: 2012-04-12 12:48:33
    Temat: Re: BGZ zRabowany do konca ;)
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 12 Kwi, 11:33, "Waldek" <j...@t...mam> wrote:
> [...]
    > Mimo to "wzywający zamierzają utrzymać spółkę
    > na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie", podano również.

    Zarobiłem jako drobny akcjonariusz. A tak BTW jak rozumieć "Celem
    wezwania jest osiągnięcie 100% akcji BGŻ" i jednocześnie "Mimo to