  • 1. Data: 2013-06-26 00:35:09
    Temat: BGŻ wymiana karty.
    Od: Joossef <x...@g...com>

    Mój MC z BGŻ dokonał żywota. Najpierw był problem z wypłatą gotówki,
    następnie pojawiły się problemy z płaceniem w terminalach.
    Zadzwoniłem na infolinię, gdzie dowiedziałem się, że niezależnie od
    przyczyny niedziałania karty nie zamierzają mi jej bezpłatnie wymienić.
    Zagotowałem się i delikatnie napomknąłem o braku sensu wysyłania mi na
    "czerpanym" papierze pierdół o tym, że jestem klientem vip itp.
    Panienka pozostała niewzruszona. Kartę wymienią ale za 25zł.

    No i w ten sposób pozbywają się kolejnego klienta.
    Wiewiórki zrobiły się skąpe - rodzice (też z walniętymi kartami) już
    wyemigrowali, teraz uciekam ja, razem z kredytem (który pozwalał mi
    jeszcze czerpać orzechy). Moja druga połowa w ramach kobiecej empatii też
    oleje orzeszki :)

    Brak słów. Nawet gówn..y mBank wymienił mi kartę, z którą miałem kłopot w
    paru bankomatach...

    No to wyżaliłem się. Urzekła Was moja historia?
    ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 2. Data: 2013-06-26 02:45:41
    Temat: Re: BGŻ wymiana karty.
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-06-26 00:35, Joossef pisze:
    > No to wyżaliłem się. Urzekła Was moja historia?
    > ;)

    Jasne. Jestem pełen zrozumienia w przeciwieństwie pewnie do banku ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2013-06-26 06:00:53
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Joossef" <x...@g...com> napisał w wiadomości

    > Panienka pozostała niewzruszona. Kartę wymienią ale za 25zł.

    > No i w ten sposób pozbywają się kolejnego klienta.

    VIP, któremu krew tężeje w żyłach o 25 zł...
    Też bym się pozbył
    ;)

    Sławek

  • 4. Data: 2013-06-26 06:41:42
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-06-26 06:00, Slavekk napisał(a):
    > VIP, któremu krew tężeje w żyłach o 25 zł...
    > Też bym się pozbył
    > ;)

    Jeśli "Bank" lub Bank też tak rozumuje, to ani VIPów, ani "VIPów" mieć
    nie będzie ;)

    --
    TrzyLinie

  • 5. Data: 2013-06-26 08:13:05
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-06-26 00:35, Joossef pisze:
    > No i w ten sposób pozbywają się kolejnego klienta.

    Mnie Millenium nie chciał wymienić karty na taką z antenką. Ich problem.
    Płacę zbliżeniowo innymi kartami.

    --
    radar

  • 6. Data: 2013-06-26 11:01:28
    Od: Joossef <x...@g...com>

    W dniu 26.06.2013 o 06:00 Slavekk <s...@g...pl> pisze:

    > VIP, któremu krew tężeje w żyłach o 25 zł...
    > Też bym się pozbył
    > ;)

    Tylko sknera może zostać bankowym vipem ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 7. Data: 2013-06-26 16:07:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Slavekk" 51ca6775$0$1457$6...@n...neostrada.pl

    > VIP, któremu krew tężeje w żyłach o 25 zł...

    I mnie tu coś śmierdzi... Mnie by zagotowała się
    krew przy 3 plnach, gdybym był VIPem? Mnie gotowała
    się przy tym pułapie, gdy byłem VIPem!!! Chyba w tym
    właśnie celu człowiek staje się VIPem. :)

    Jeśli ktoś uważa, że ćwierć stówki za debetówkę nie
    stanowi problemu -- może zapłacić Wiewiórkom w imieniu
    wątkotwórcy. Ja nawet 3 pln bym nie zapłacił. :) Nawet
    teraz bym nie zapłacił, gdy nie jestem żadnym VIPem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'