  • 1. Data: 2012-07-17 10:00:17
    Temat: BGŻ Optima - nie można zerwać lokaty?
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    Lokaty zrobiły się na 5.0%, podczas gdy rach. główny jest na 5.8%. No to
    zrywam. A tu zonk:

    ZPDT0001 : Status lokaty terminowej nie pozwala na wcześniejsze jej
    rozwiązanie.

    (Oczywiście: Okres: 1 Dzień )

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 2. Data: 2012-07-17 10:02:32
    Temat: Re: BGŻ Optima - nie można zerwać lokaty?
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-17 10:00, SQLwiel pisze:
> [...]
    > zrywam. A tu zonk:
    >
    > ZPDT0001 : Status lokaty terminowej nie pozwala na wcześniejsze jej

    Uzupełniając -
    Próbuję "anuluj automatyczne odnowienie" - no i:

    A technical error occurred. If the error still occurs, please contact
    the help desk and give the following communication : BIDT/BIXT0003

    Robi się ciekawie...
    Mogli wprowadzić prowizję od posiadania lokaty, tak z 10% dziennie :)
    Czemu nie?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 3. Data: 2012-07-17 10:17:11
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-17 10:02, SQLwiel pisze:

> [...]
    >
    > Robi się ciekawie...
    > Mogli wprowadzić prowizję od posiadania lokaty, tak z 10% dziennie :)

    u mnie poszło bez problemu

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2012-07-17 23:23:20
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 17 Lip, 10:00, SQLwiel <_...@g...com> wrote:
> [...]
    > zrywam. A tu zonk:
    >
    > ZPDT0001 : Status lokaty terminowej nie pozwala na wcześniejsze jej

    Spróbuj z zakładki po lewej stronie Konto BGŻOptima - klikasz na
    szczegóły i zerwanie lokaty.

    System informatyczny BGZOptima pisało chyba coś będące brakującym
    ogniwem ewolucji, bo takiego g...na to ze świeczką szukać. Oni chyba
    tych informatyków to z wykopalisk archeologicznych wzięli.

  • 5. Data: 2012-07-18 01:17:47
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Clegan" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
> [...]

    ogniwem ewolucji, bo takiego g...na to ze świeczką szukać. Oni chyba
    tych informatyków to z wykopalisk archeologicznych wzięli.
    ---------------------
    to moga stawac do zawodow z Getin klonami.
    Moze ktos kiedys zrobi ranking najgorszych systemow i bedzie przydzielal
    specjalne nagrody w branzy ):

  • 6. Data: 2012-07-18 10:28:53
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-17 23:23, Clegan pisze:

    > Spróbuj z zakładki po lewej stronie Konto BGŻOptima - klikasz na
    > szczegóły i zerwanie lokaty.

    Tak właśnie robiłem i komunikat jw.
    Dzisiaj na szczęście udało się przynajmniej "anulować automatyczne
    odnawianie". Próba zerwania - nadal jw.

    Przecież, kurna, system transakcyjny banku, to niemal "typowe
    rozwiązanie". Czy nie można wziąć istniejącego, sprawdzonego typowego
    projektu i zapłacić tylko za drobną adaptację (wizualną), a koniecznie
    trzeba dawać zarabiać kolesiom i użerać się przez rok z kulejącą niedoróbką?

    (No wiem... "król jest nagi", stara historia)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 7. Data: 2012-07-18 12:21:33
    Od: ajaj <a...@a...pl>

    > System informatyczny BGZOptima pisało chyba coś będące brakującym
    > ogniwem ewolucji, bo takiego g...na to ze świeczką szukać. Oni chyba
    > tych informatyków to z wykopalisk archeologicznych wzięli.

    Gdyby wzieli ich z wykopalisk archeologicznych, to system bylby bez
    wodotryskow, moze nawet z tekstowym interfejsem, ale dzialalby szybko i
    niezawodnie. To dzis niestety powstaje coraz wiecej byle jakiego
    oprogramowania, robionego na predce, przez ludzi bez doswiadczenia itd.
    Na podobne problemy z tego co widze na grupie cierpi Alior Sync. Zreszta
    jak widzialem ich konferencje prasowa i jak podali ile funkcjonalnosci
    wrzucili (nawet biorac czesc z gotowych systemow), w jak krotkim czasie,
    to zupelnie mnie nie dziwia te problemy.

  • 8. Data: 2012-07-18 23:26:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 18 Jul 2012, SQLwiel wrote:

    > Przecież, kurna, system transakcyjny banku, to niemal "typowe rozwiązanie".
    > Czy nie można wziąć istniejącego, sprawdzonego typowego projektu i zapłacić
    > tylko za drobną adaptację (wizualną),

    Niewykluczone, że nie można.
    Na forum mBanku gdzieś jest wątek, w którym formowicz "załatwił" na
    dłuższy czas nierozwiązywalność jakiegoś drobnego problemu na stronie
    www (chodziło bodaj o pozostawanie - lub przeciwnie, niepozostawanie
    - kursora w określonym polu).
    Chodziło o drobiazg, oczywisty.
    No i napisanie, że należy ten drobiazg załatwic w oczywisty sposób
    (z podniem kodu), spodowowało niemożliwość zastosowania (rozwiązania).
    Pat.

    Objaśniam :)
    (choć w przywołanym przypadku chodziło o inny element "policy",
    niemniej idzie o zasadę, co może być przeszkodą).
    Założ, że "policy" zakłada, że żadne elementy rozwiązań nie mogą
    być znane osobom które nie podpisały klauzuli poufności.
    I teraz wyjaśnij, jak dostawca, który wie że "element rozwiązania"
    jest zastosowany w banku A, ma dostarczyć konkurencyjnemu bankowi
    B oświadczenia o "klauzuli" podpisane przez pracowników A dla B.
    Ja nie wiem.

    Nie wiem również, jak twórcy takich klauzul rozwiązują problem
    choćby systemów operacyjnych z których korzystają, bo rozwiązanie
    "problemu systemów" jest tak poufne, że odpowiedzią jest cisza ;>
    (byłem kiedyś niegodny mieć okazję zadać takie pytanie ;), dla
    porządku nie chodziło o bank ani relację A do B, lecz same warunki
    dla [pod]wykonawcy)

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2012-07-19 12:15:40
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

> [...]
    > jest zastosowany w banku A, ma dostarczyć konkurencyjnemu bankowi
    > B oświadczenia o "klauzuli" podpisane przez pracowników A dla B.

    A po co to komu?
    Wprowadza się do aplikacji kilka bezpieczników (nie wiem jak się to
    fachowo nazywa), które wklepuje jako "losowe" ciągi jakaś jedna-jedyna
    osoba (ona podpisuje stosowną klauzulę, albo lepiej: zabić chuja na
    wszelki wypadek ;) tj kazać to zrobić małpie), potem robi się podpis
    cyfrowy skompilowanej aplikacji i już...

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.