  • 1. Data: 2013-02-02 13:27:37
    Temat: BGZ Optima Zmiana Rachunku Docelowego
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Czy ktos przerabial zmiane rachunku docelowego w optimie i czy jest to
    mozliwe na inna osobe

  • 2. Data: 2013-02-02 13:35:26
    Temat: Re: BGZ Optima Zmiana Rachunku Docelowego
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "kowtow" <k...@p...onet.pl> writes:

    > Czy ktos przerabial zmiane rachunku docelowego w optimie
    Tak. Ze 3 razy. 2 razy musiałem dopychać telefonicznie.

    > i czy jest to
    > mozliwe na inna osobe

    Jeśli masz na myśli "czy rachunek docelowy może być innej osoby" to nie
    sądzę.

    KJ

    In any formula, constants (especially those obtained from handbooks)
    are to be treated as variables.

  • 3. Data: 2013-02-02 20:53:59
    Od: MK <M...@i...pl>

    On Sat, 02 Feb 2013 13:35:26 +0100, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Tak. Ze 3 razy. 2 razy musiałem dopychać telefonicznie.

    U mnie zmiany bez problemu, zmianialem na Millennium i mBank.

    MK

  • 4. Data: 2013-02-03 07:39:17
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    > Jeśli masz na myśli "czy rachunek docelowy
    > może być innej osoby" to nie

    jeśli komuś zależy to może wskazać swój własny rachunek
    w innym banku a potem sprawić, aby docelowy rachunek
    w innym banku "przestał być jego rachunkiem"

    można np. podać swój rachunek indywidualny w banku ING
    następnie dopisać drugiego współposiadacza do rachunku
    a potem wykreślić pierwszego współposiadacza rachunku

    jeśli w Twoim mieście są 3 oddziały ING sprawę da się
    załatwić w jeden dzień.

  • 5. Data: 2013-02-04 12:30:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kowtow" 510d060a$0$26682$6...@n...neostrada.pl

    > Czy ktos przerabial zmiane rachunku docelowego w optimie i czy jest to mozliwe na
    inna osobe

    Zdradź mi sekret -- po co ten rachunek zmieniać?
    Czy Optima daje jakieś sensowne %% teraz? IMO
    stamtąd trzeba wiać. Znów nie jestem na topie?
    Znów czegoś nie wiem?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-02-05 08:55:19
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    > Zdradź mi sekret -- po co ten rachunek zmieniać?

    czasami trzeba, jeśli np. zamknęliśmy dotychczasowy
    rachunek docelowy albo jesteśmy w sporze z bankiem
    prowadzącym docelowy rachunek (np. zminosowano nam
    go na 20.000zł bez żadnego sensownego powodu)

    poza tym, BGŻO może kiedyś zrobić krótką promocję,
    z której kiedyś skorzystamy, lepiej więc mieć wtedy
    wszystko poustawiane zamiast wtedy męczyć się ze zmianą

  • 7. Data: 2013-02-05 14:12:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sebastian" 3...@g...co

> [...]

    : z której kiedyś skorzystamy, lepiej więc mieć wtedy
    : wszystko poustawiane zamiast wtedy męczyć się ze zmianą

    Jednym słowem -- teraz oferta Optimy jest słaba,
    ale za jakiś czas być może będzie lepsza?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2013-02-05 18:21:03
    Od: Sebastian <z...@g...pl>