  • 1. Data: 2010-02-26 18:54:42
    Temat: BFG Noble + Getin
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam rozdzielone oszczędności pomiędzy 2 banki Getin Bank i Noble Bank
    (lokaty przez OF), aby nie przekroczyć sumy gwarantowanej w 100% przez
    BFG

    Czy teraz po połączeniu tych banków w przypadku bankructwa będzie się
    liczyła suma wkładów w Getin + Noble ?

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2010-02-26 19:05:58
    Temat: Re: BFG Noble + Getin
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > (lokaty przez OF), aby nie przekroczyć sumy gwarantowanej w 100% przez BFG
    >
    > Czy teraz po połączeniu tych banków w przypadku bankructwa będzie się

    teraz to jeden bank, musisz dodac lokaty Open i tradycyjny, dawny Getin.

    Lacznie Getin Noble Bank SA ma gwarancje 50tys.EUR, bo polaczenie juz sie
    odbylo, a Getin i Noble to teraz tak jak Multi i mBank

  • 3. Data: 2010-02-26 19:43:40
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > (lokaty przez OF), aby nie przekroczyć sumy gwarantowanej w 100% przez BFG
    >
    > Czy teraz po połączeniu tych banków w przypadku bankructwa będzie się

    uczyń mamę / tatę lub kogoś komu ufasz współwłascicielem.
    gwarancje x 2

    george